خبرگزاری فارس: ویژه برنامه‏های روز بسیج کارگری در شاهرود برگزار می‏شود

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان سمنان، محمد نعیم ‏آبادی در جلسه‏ ای که به منظور هماهنگی برنامه‌های هفته کار و کارگر و روز بسیج کارگری در شاهرود در اتاق جلسات اداره تعاون، کار و امور اجتماعی شاهرود برگزار شد، در سخنانی با اشاره به نام‏گذاری امسال به عنوان اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی، یاد شهید عبدالحسین برونسی و محمدجواد تندگویان از شهدای بسیج کارگری کشور را گرامی داشت.

وی اظهار کرد: روز 9 اردیبهشت، هم‏زمان با شهادت شهید برونسی روز بسیج کارگری نامگذاری شده و برنامه‌هایی برای کارگران در این روز برگزار می‌شود.

نعیم‏ آبادی افزود: به فرموده رهبر فرزانه انقلاب، کارگران‏ باید بدانند که ادامه‏ حیات شرافت‏مندانه‏ ملت ایران و حفظ و تداوم شعارها و مواضع با ارزش نظام مقابل قلدرهاى عالم و استکبار جهانى، با کار و تلاش آنان میسر است و باید این کار را مخلصانه و دلسوزانه و خوب انجام دهید.

رئیس سازمان بسیج اداری و کارگری شاهرود تصریح کرد: امیدواریم بتوانیم این نیروی عظیم انقلاب را که در بسیج نیز فعالیت گسترده‌ای دارند و از مدافعان انقلاب اسلامی هستند را پشتیبانی و حفظ کنیم.

در این جلسه، در خصوص اجرای برنامه‌های مختلف در روز بسیج کارگری و روز جهانی کار و کارگر و هفته بزرگداشت کارگر بحث و تبادل نظر و مقرر شد برنامه‌های اجرایی این هفته در جلسه بعدی تصویب و اجرایی شود.






برچسب ها : بسیج ادارات و کارگری  ,