آمادگی رزمی، مهارت‏های تخصصی و جنگ‌افزارهای نیروی زمینی ارزیابی می‌شود

خبرگزاری بسیج: فرمانده مرکز تخصصی توپخانه و پدافند هوایی نیروی زمینی سپاه پاسداران گفت: آمادگی رزمی، مهارت‏های تخصصی و جنگ‌افزارهای نیروی زمینی ارزیابی می‌شود.

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان سمنان، فرمانده مرکز تخصصی توپخانه و پدافند هوایی نیروی زمینی سپاه پاسداران و هیئت همراه پیش از ظهر امروز از گروه 10 پدافند هوایی محرم شاهرود بازدید کردند.

در ابتدای این دیدار، جلسه شورای فرماندهی گروه 10 پدافند هوایی محرم شاهرود با حضور سردار غلامحسین مصدقی، فرمانده مرکز تخصصی توپخانه و پدافند هوایی نیروی زمینی سپاه پاسداران و هیئت همراهش در اتاق جلسات گروه برگزار شد.

سردار عبدالرحیم ابراهیمیان، فرمانده گروه 10 محرم ضمن خیر مقدم به حاضران، گزارشی از مأموریت‏های محوله به این یگان و عملکرد آن ارائه کرد.

فرمانده مرکز تخصصی توپخانه و پدافند هوایی نیروی زمینی سپاه پاسداران نیز هدف از این بازدید را در ابتدا ارزیابی آمادگی رزمی یگان و مهارت‏های تخصصی و تجهیزات و جنگ افزارها عنوان کرد.

مصدقی اضافه کرد: بررسی مهارت‏های عمومی و اثربخشی آموزش‏ها، سازماندهی نیروها، آمار و وضع نظم و انضباط از دیگر اهداف این بازدید است.

وی با حضور در محل گردان‌های تیر این یگان از نیروها و تجهیزات ادوات نظامی بازدید به عمل آورد.

فرمانده مرکز تخصصی توپخانه و پدافند هوایی نیروی زمینی سپاه پاسداران در پایان این بازدید در جمع‌بندی از نظارت ستادی، گروه پدافند هوایی 10 محرم را به لحاظ آمادگی رزمی، تجهیزات نظامی و روحیه کارکنان در حد بسیار بالا معرفی و از زحمات همه کارکنان یگان تقدیر کرد.

لازم به ذکر است؛ این بازدید در راستای حفظ و انسجام نیروها و یگان‏های نیروی زمینی سپاه و بررسی عملکرد یگان‏ها و آمادگی همه جانبه آنان انجام شد






برچسب ها : گروه 10 محرم  ,