جوانان سیره شهدا را سرلوحه امور خود قرار دهند

خبرگزاری بسیج: پدر سردار شهید رضا نادری گفت: امروز بسیار لازم است تا جوانان سیره شهدا را سرلوحه امور خود قرار دهند.

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان سمنان، رئیس دانشگاه پیام نور شاهرود و جمعی از مسئولان و دانشجویان بسیجی ظهر امروز با خانواده سردار شهید رضا نادری دیدار کردند.

در این دیدار که با حضور علی شاهینی رئیس دانشگاه پیام نور شاهرود و جمعی از مسئولان و دانشجویان برگزار شد، در ابتدا پدر شهید رضا نادری بخشی از خاطرات این شهید را بازگو کرد.

وی اظهار کرد: در زمانی که به باختران سفر کردم، چند نفر دنبال پدر شهید نادری می‏گشتند؛ زمانی که متوجه حضور من شدند، من را به مسجدی که بالای کوه بود بردند؛ در آنجا به من گفتند که همه چوب‏هایی که برای ساخت این مسجد استفاده شده، رضا به تنهایی به اینجا آورده است.

در ادامه این دیدار، مراسم قرآن‌خوانی و زیارت عاشورا برای توسل به روح پاک شهید نادری برگزار شد.

در انتهای مراسم، ابراهیم رحیمی از هم‌رزمان شهید به جمع دانشجویان پیوست و چند خاطره از شهید نادری را بیان کرد و گفت: طبق فرمایشات مقام معظم رهبری، هر انسانی باید خودش فرمانده در میدان باشد؛ همچنین شما دانشجویان باید ادامه‌دهنده راه شهدا باشید.

لازم به ذکر است؛ شهید رضا نادری در روز پنجم مرداد ماه سال 67 در عملیات مرصاد در منطقه طلائیه دعوت حق را لبیک گفت و به مقام رفیع شهادت نائل شد.

در قسمتی از وصیت‌نامه این شهید بزرگوار آمده است که ای برادر کجا می‌روی، کمی درنگ کن. آیا با کمی گریه و یک فاتحه شما بر مزار من و امثال من مسئولیتی را که با رفتن خود بر دوش تو گذاشته‏ایم از یاد خواهی برد یا نه ما نظاره‌گر خواهیم بود که تو با این مسئولیت سنگین چه خواهی کرد






برچسب ها : بسیج دانشجویی  ,