خبرگزاری فارس: حضور در فعالیت‌های بسیج با انگیزه و علاقه باشد

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان سمنان، حسن طالع‌زاری صبح امروز در جلسه هم‌فکری و توجیهی بسیج که در قلعه‌حاجی بخش مرکزی شاهرود برگزار شد، در سخنانی با تقدیر از فعالیت‌های بسیج و تلاش برای انجام بهتر برنامه‌ها بیان کرد: فعالیت‌های بسیج قائم به فرد نیست و باید همه تلاش کنند تا برنامه‌های بسیج به بهترین شکل انجام شود و اثرگذاری خود را داشته باشد.

وی افزود: بسیج لشکر مخلص خداست و این اخلاص بسیجیان است که سبب می‌شود آنها با تلاش و کوشش خود کارهای بزرگ انجام دهند و سدهای پیش روی خود را برطرف کنند.

فرمانده بسیج نجف اشرف شهر رودیان خاطرنشان کرد: اگر تفاهم و هم‌دلی در کارهای بسیج بین اعضا نباشد، کارها پیش نمی‌رود و بسیج راکد می‌ماند و اثربخشی خود را از دست می‌دهد.

وی تصریح کرد: قبول مسئولیت تعهد می‌آورد و باید افرادی که مسئولیت قبول می‌کنند، تلاش کنند تا به نحو شایسته به وظایف خود عمل کرده و مراقب باشند که غفلت از بسیج موجب آن نشود که به فرموده امام راحل در آتش غضب الهی مجازات شویم.

طالع‌زاری با تأکید بر هم‌دلی، وفاق و اتحاد بین اعضا بسیج در پیش‌برد برنامه‌ها و اهداف این نیرو گفت: حضور در فعالیت‌ها و برنامه‌های بسیج انگیزه و علاقه می‌خواهد و انسان‌های بی‌انگیزه نمی‌توانند در بسیج کارایی داشته باشند.

وی افزود: اعضای شورا برای انجام برنامه‌ها در سال جدید همدل باشند و بتوانند اثربخشی بسیج را به ظهور برساند و منشأ خیر و برکت برای منطقه شوند.






برچسب ها : بسیج مساجد و محلات  ,