خبرگزاری فارس: حلقه صالحین ویژه پاک‌شدگان از مواد مخدر در شاهرود تشکیل شد

فرمانده بسیج نجف اشرف شهر رودیان امروز در حاشیه جلسه هم‌فکری و توجیهی بسیج که در قلعه‌حاجی بخش مرکزی شاهرود در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در استان سمنان اظهار داشت: ‌با ابتکار پایگاه ابوذر غفاری روستاهای علی‌آباد و صالح‌آباد شاهرود، حلقه صالحین ویژه پاک‌شدگان از دام اعتیاد تشکیل شد.

وی اظهار کرد: در سرکشی از چهار حلقه صالحین پایگاه بسیج ابوذر غفاری روستاهای علی‌آباد و صالح‌آباد شاهرود، مشاهده شد که ابتکاری جالب از طرف پایگاه بسیج انجام شده است.

طالع‌زاری افزود: در این اقدام ابتکاری، فرمانده پایگاه حلقه صالحینی با حضور پاک‌شدگان از مواد مخدر تشکیل داده‌ که هر هفته تشکیل جلسه می‌دهند.

فرمانده بسیج نجف اشرف شهر رودیان خاطرنشان کرد: پایگاه بسیج با ابتکار خود معتادان روستا را شناسایی کرده و با برنامه‌ریزی، زمینه ترک آنها را فراهم آورده و سپس آنها را در یک حلقه صالحین دور هم جمع کرده است.

طالع‌زاری تصریح کرد: این حلقه صالحین هر هفته جلسات خود با موضوع سلامت جسمی و روحی افراد عضو حلقه صالحین تشکیل می‌دهد و تلاش دارد تا با برنامه‌ریزی، دیگر معتادان روستا و حتی روستاهای دیگر را نیز برای ترک تشویق و راهنمایی کند.

وی با بیان اینکه وظیفه بسیج توجه امور فرهنگی و اجتماعی است، اظهار کرد: انجام چنین کارهایی می‌تواند به سالم‌سازی جامعه و تقویت بنیان‌های جامعه و خانواده کمک کند و بسیج که یک نیروی برخاسته از ملت است تلاش می‌کند، این‌گونه برنامه‌ها را با جدیت دنبال کند.

فرمانده بسیج نجف اشرف شهر رودیان بیان کرد: توجه به جامعه و انجام برنامه‌های مختلف فرهنگی، هنری، اجتماعی، ورزشی جزو رسالت‌های بسیج است و تلاش می‌کنیم با برنامه‌ریزی بتوانیم این‌گونه کارها را باز هم انجام دهیم.






برچسب ها : بسیج مساجد و محلات  ,