خبرگزاری فارس: نشان برنز مسابقات کاراته باشگاه‏های آسیا به ورزشکار شاهرودی رسید

مسئول تربیت بدنی سپاه شهرستان شاهرود در گفت‏وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در استان سمنان، با اشاره به کسب مقام سومی یکی از سربازان سپاه شاهرود در مسابقات کاراته قهرمانی باشگاه‏های آسیا گفت: در مسابقات کاراته قهرمانی باشگاه‏های آسیا که به میزبانی کشورمان در تهران برگزار شد، سرباز وظیفه رضا عرب‌نجفی در وزن به اضافه 74 کیلوگرم به مدال برنز دست یافت.

مجید کبابی افزود: در این مسابقات که نخستین دوره آن با حضور تیم‌های باشگاهی آسیا در سبک شیندای برگزار شد، رضا عرب‌نجفی در قالب تیم کوثر شاهرود در این مسابقات حاضر شد که توانست مدال برنز را برای کشورمان به ارمغان بیاورد.

مسئول تربیت بدنی سپاه شهرستان شاهرود بیان کرد: این ورزشکار در این مسابقات با غلبه بر کاراته‌کاهایی از لبنان، افغانستان و آذربایجان به نیمه نهایی رسید که در این مرحله با قبول شکست برابر دیگر نماینده آذربایجان سوم شد.

کبابی اظهار کرد: افتخاری است که یک سرباز سپاه شاهرود در کنار پرورش روح خود، به جسم نیز اهمیت می‏دهد و سلامت جسمانی خود را نیز حتی در دوران خدمت مقدس سربازی حفظ و در مسابقات بین‏المللی برای کشورمان افتخارآفرینی می‏کند.

وی با بیان اینکه از این ورزشکار در مراسمی تقدیر خواهد شد، گفت: ورزش پرورش‌دهنده روح و جسم انسان و یکی از راه‏های رسیدن به سلامتی در جامعه است که باید همه بدان توجه داشته باشیم.






برچسب ها : تربیت بدنی ناحیه  ,