ترویج فرهنگ شهدا از اهداف راهیان نور است

خبرگزاری بسیج: مسئول اردوئی، گردشگری و راهیان نور سپاه شاهرود در حاشیه اعزام کاروان راهیان نور گفت: هدف از اعزام کاروان‏های راهیان نور در طول سال به مناطق عملیاتی جنوب و غرب کشور ترویج فرهنگ شهادت در جامعه است.

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان سمنان، علیرضا تیموری در حاشیه اعزام کاروان راهیان نور عمومی سپاه شاهرود به مناطق عملیاتی جنوب کشور به خبرنگار خبرگزاری بسیج استان سمنان گفت: این کاروان آخرین کاروان راهیان نور است که در برنامه‏های سال 92 مصوب و اجرا شده است.

وی افزود: در طول سال 92 کاروان‏های راهیان نور دانش‏آموزی، دانشجویی و اقشار مختلف بسیج به مناطق عملیاتی غرب و جنوب کشور اعزام شده اند و استقبال از آنها پرشور بوده است.

مسئول اردوئی، گردشگری و راهیان نور سپاه شاهرود تصریح کرد: این کاروان بصورت خانوادگی و انفرادی به مناطق عملیاتی جنوب اعزام شده‏اند و استقبال از این کاروان با اینکه در ایام نوروز بوده است، بسیار خوب بود.

وی خاطر نشان کرد: با توجه به بارمالی این اردوها اما هدف از این اعزام ها ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه است که بسیار اهمیت بالا و والایی دارد و یک سرمایه گذاری بزرگ فرهنگی برای کشور است.

تیموری با بیان اینکه فرهنگ ایثار و شهادت نیاز جامعه ماست، اظهار کرد: وقتی رهبر فرزانه انقلاب بر فرهنگ تأکید دارند و از همه می‏خواهند بدان با مدیریت جهادی توجه کنند این یعنی الگوبرداری از ایثار و شهادت در جامعه.

وی تأکید کرد: اگر می‏خواهیم فرهنگ خود را به دنیا صادر کنیم باید مدیریت جهادی، یعنی مدیریت با عقل، منطق، جسارت و شجاعت همراه با تدبیر و هدفمند مانند دوران دفاع مقدس داشته باشیم.

مسئول اردوئی، گردشگری و راهیان نور سپاه شاهرود بیان کرد: راهیان نور و سفر به سرزمین های نو می‏تواند فرهنگ ناب جهاد و شهادت را در نسل‏های امروز و آینده کشور منتقل کنند و این نسل‏ها در برابر فرهنگ آلوده و مسموم غرب واکسینه شوند.






برچسب ها : راهیان نور  ,