راهیان نور پیوندی بین نسل‏های انقلاب اسلامی است

خبرگزاری بسیج: سرپرست فرهنگ اجتماعی سپاه شاهرود گفت: راهیان نور پیوندی بین نسل‏های انقلاب اسلامی در تداوم اهداف متعالی و بسط و گسترش آن و نهادینه شدن در بین اقشار مختلف جامعه است.

رضا حسین‏ پور در حاشیه اعزام اردوی راهیان نور عمومی شاهرود به سرزمین‏های نور استان خوزستان در گفت‏وگو با خبرگزاری بسیج استان سمنان با بیان اینکه اردوهای راهیان نور پلی به معنویت و عزت و اقتدار ایران اسلامی در گذشته است، گفت: برگزاری اردوهای راهیان نور در جهت تعمیق و گسترش فرهنگ جبهه و جنگ و جهاد مقدس و ترویج راه شهدا و فرهنگ ایثار و شهادت است.

وی افزود: تلاش همه دست‏اندرکاران راهیان نور این است که فضای معنوی و پر ور و شعور دفاع مقدس که سبب زنده شدن جامعه ما و رشد و تعالی ملت بزرگ ما شد در جامعه هر روز پررنگتر شود.

مسئول فرهنگی کاروان راهیان نور عمومی شاهود خاطرنشان کرد: تمام تلاش دوستان این است که بتوان در این اردوها بهره‏ برداری لازم برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در اقشار مختاف جامعه تعمیق یابد.

وی بیان کرد: در طول اردوی راهیان نور علاوه بر بازدید از مناطق مختلف عملیاتی و یادمان‏های شهدا برنامه ‏های فرهنگی مختلفی در راستای تعمیق فرهنگ ایثار و شهادت برگزار می‏شود.

حسین‏پور تصریح کرد: شرکت در رزمایش میدانی و برگزاری نماز جماعت و زیارت و دعاهای مختلف و برگزاری مسابقات فرهنگی با موضوع دفاع مقدس از جمله برنامه ‏ای فرهنگی اجرایی در طول اردوست.

وی تأکید کرد: تلاش می‏شود تأثیرگذاری این اردو محدود به طول اردو نشده و راهیان سرزمین‏های نور در بازگشت نیز این حال و هوا را حفظ و خود مروجان فرهنگ ایثار و شهادت در خانواده و جامعه باشند.

سرپرست فرهنگی اجتماعی سپاه شاهرود با بیان اینکه دشمنان در تلاش هستند تا فرهنگ غنی ما را سرقت کنند، گفت: دشمنان در طول سالهای گذشته تلاش کرده با  برنامه های گسترده فرهنگی و تهاجم به اعتقادات و افکار جامعه فرهنگ منحط خود را جایگزین فرهنگ غنی ما کند.

وی افزود: ما باید بدانیم و هوشیار باشیم و با برنامه ‏ریزی هدفمند فرهنگ غنی خود را ترویج کنیم و نسل جوان را از توطئه‏های دشمنان آگاه و این اردوها نوعی مصون‏سازی نسل‏هاست که انجام می‏شود.

حسین‏پور اظهار کرد: ما با برگزاری این اردو و شرکت اقشار مختلف و به خصوص نسل‏های جوان تلاش می‏کنیم پیوند عمیقی بین نسل‏های انقلاب اسلامی ایجاد کنیم و این فرهنگ را به درستی منتقل کنیم.






برچسب ها : راهیان نور  ,