برنامه‌های کاروان راهیان نور شاهرود با برنامه‏ ریزی خاصی انجام می‌شود

خبرگزاری بسیج: مسئول آماد کاروان راهیان نور عمومی شاهرود گفت: در طول برگزاری اردوی راهیان نور تلاش می‏ شود با برنامه ریزی دقیق برنامه‏ های پشتیبانی کاروان برای رفاه عزیزان شرکت کننده اجرا شود.

موسی سلطانعلی در حاشیه اعزام کاروان راهیان نور شاهرود به مناطق عملیاتی استان خوزستان در گفت‏وگو با خبرگزاری بسیج استان سمنان اظهار کرد: کاروان راهیان نور با برنامه‏ریزی دقیق اجرایی می‏ شود و تمام برنامه‏ ها با زمانبندی دقیق اجرایی می ‏شود.

وی افزود: در کار پشتیبانی با توجه به حساسیت‏هایی که دارد برنامه‏ریزی ذقیق انجام شده تا زائران عزیز با کمترین مشکل روبه‏ رو و با خیالت راحت به بازید از مناطق عملیاتی بپردازند.

سلطانعلی خاطرنشان کرد: برنامه‏ های غذایی صبحانه، نهار و شام و میان  وعده های غذایی با توجه با هماهنگی با قرارگاه مرکزی پشتیبانی سپاه استان در استان خوزستان انجام می‏ شود.

وی تصریح کرد: برنامه تغذیه ‏ای بین راه شاهرود تا اهواز نیز با هماهنگی با مراکز از قبل تعیین شده در قم و خرم آباد انجام می‏ پذیرد و هیچ مشکلی در این خصوص وجود ندارد.

مسئول پشتیبانی کاروان راهیان نور شاهرود بیان کرد: برای بیش از 300 نفر از زائران سرزمین نور و عوامل اجرایی پیشبینی غذا و میان وعده شده و برنامه‏ریزی و هماهنگی‏های از قبل انجام گرفته است.

وی با بیان اینکه در کنار موضوع پشتیبان هدف تعمیق فرهنگ ایثار و شهادت است، گفت: ما تلاش می‏ کنیم تا بتوانیم با رفع نیازهای جسمی زائران خاطر آنها را برای تامین نیازهای روحی و معنوی در یادمان‏ ها تأمین کنیم.

مسئول پشتیبانی کاروان راهیان نور شاهرود اظهار کرد: امیدواریم تلاش‏ های همه عزیران مورد رضایت زائران و به خصوص شهدای بزرگوار ما که میزبان‏های این زائران هستند قرار بگیرد و ما توانسته باشیم به وظایف مان به نحو احسن عمل کرده باشیم.






برچسب ها : راهیان نور  ,