اردوهای راهیان نور بزرگترین عملیات فرهنگی در کشور است

خبرگزاری بسیج: مسئول فرهنگی تبلیغات سپاه شاهرود گفت: اردوهای راهیان نور در ایام نوروز بزرگترین عملیات فرهنگی در کشور است که اثرات بسیار مثبتی در جامعه می‏ گذارد.

جمال‏ الدین غنایی در حاشیه اعزام اردوی راهیان نور شهرستان شاهرود به سرزمین‏ های نور جنوب کشور در  گبا خبرگزاری بسیج استان سمنان گفت: سال جدید را به همه تبریک می‏گوییم و امیدواریم که با توجه به تأکید رهبر فرزانه انقلاب بر عزم ملی و مدیریت جهادی در اقتصاد و فرهنگ بتوانیم به وظایف خود عمل کنیم.

وی افزود: تأکید رهبری بر مدیریت جهادی بدان دلیل است که ما در دوران دفاع مقدس مدیریت قوی خود را نشان داده‏ایم و بسیج به عنوان یک نیروی جهادی توانسته در تمام عرصه ‏ها با مدیریت جهادی کارها را به نحوه احسنت انجام دهد.

مسئول فرهنگی تبلیغات سپاه شاهرود خاطرنشان کرد: توجه به فرهنگ و ابعاد مختلف آن سبب پیشرفت کشور در تمام ابعاد خواهد شد و توجه به فرهنگ یعنی توجه به گذشته و آینده کشور برای تعالی است.

وی تصریح کرد: انقلاب اسلامی ایران فرهنگ غنی و کهن ایران را دوباره به ظهور رساند و جهانیان را با این فرهنگ دوباره آشنا و چشم طمع دشمنان را به این کشور کوتاه کرد.

غنایی بیان کرد: دوران دفاع مقدس اوج فرهنگ والای ایران اسلامی بود و ما در جنگ به جهانیان ثابت کردیم با فرهنگترین مردم دنیا هستیم و با توجه به آمیزه‏های اسلام عمل می کنیم و رحمت و رافت اسلامی ما را دنیا دید.

وی با بیان اینکه فرهنگ دفاع مقدس برای جهانیان الگویی بی نظیر است، گفت: امروز ملت‏ها با توجه به فرهنگ دفاع مقدس و ایثار و شهادت ماست که در برابر استبداد و زور و ستم می‏ایستند و ندای حق طلبی سر می‏دهند.

مسئول فرهنگی تبیلغات سپاه شاهرود اظهار کرد: دشمن می‏خواهد فرهنگ دفاع مقدس را از ما بگیرد؛ چرا که به این نتیجه رسیده است که فرهنگ دفاع مقدس سبب پیشرفت و تعالی انقلاب اسلامی شده است.

وی تأکید کرد: عزم ملی، اراده و خودباوری، اتحاد و همدلی، ایستادگی و شجاعت، معرفت و بصیرت، همه و همه از دل فرهنگ دفاع مقدس برخاسته و ایران اسلامی را به جلو هدایت می‏کند.

غنایی افزود: برگزاری اردوهای راهیان نور در طول سال و به خصوص ایام نوروز سبب ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه می‏شود و این سبب ماندگاری این فرهنگ در سراسر جامعه است.

وی گفت: اردوهای راهیان نور در ایام نوروز بزرگترین عملیات فرهنگی در کشور است که اثرات بسیار مثیبتی در جامعه می ‏گذارد.

مسئول فرهنگی تبلیغات سپاه شاهرود اظهار کرد: تلاش در جهت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت جامعه ما را برابر  توطئه ‏های فرهنگی دشمنان بیمه می ‏کند و سبب استحکام و عزم ملی می‏شود.






برچسب ها : راهیان نور  ,