حرکت‌های فرهنگی اوقاف در سال 93 تقویت شود

خبرگزاری بسیج: فرمانده سپاه شهرستان شاهرود گفت: حرکت‌های فرهنگی اوقاف در سال 93 تقویت شود.

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان سمنان، عباس مطهری عصر امروز در بازدید از خیمه معرفت برپا شده در امامزاده محمد (ع) بسطام که با حضور شماری از مردم و مسئولان انجام شد، اظهار داشت: طرح «آرامش بهار‌ی» و برپایی «خیمه‌های معرفت»، از برنامه‌های جالب توجه و موفق سازمان اوقاف و امور خیریه است که امروز شاهد اجرای آن در سطح شهرستان شاهرود هستیم.

وی تصریح کرد: با توجه به استقبال خوبی که مردم و زائران حرم امن رضوی همواره از امامزادگان و بقاع متبرکه شهرستان شاهرود و بسطام دارند، باید تلاش شود تا با اجرای طرح‌های مختلف، علاقه مردم به اهل بیت عصمت و طهارت (ع) روز به روز بیشتر شود.

فرمانده سپاه شهرستان شاهرود افزود: بقاع متبرکه و امامزادگان در شهرستان شاهرود و بسطام بسیار شاخص و مورد نظر مردم نقاط مختلف کشورمان هستند و از این رو، لازم است تا با تقویت برنامه‌های فرهنگی، قرآنی، دینی و مذهبی در این اماکن مقدس، مردم را بیشتر با فرهنگ غنی اسلام آشنا ساخت.

مطهری بیان کرد: امسال با اجرای طرح آرامش بهاری در بسطام و برپایی خیمه‌های معرفت در این منطقه، شاهد طراوت و شادابی خاصی در امامزادگان و بقاع متبرکه هستیم و امیدواریم این برنامه‌ها روز به روز گسترش یابد.

وی تصریح کرد: مردم کشورمان همواره نشان داده‌اند که همراه، همگام و دوست‌دار اهل بیت (ع) هستند و حضور پرحجم و بانشاط آنها در امامزادگان و بقاع متبرکه نیز مؤید این امر است.

فرمانده سپاه شهرستان شاهرود افزود: در تمام طول سال باید تلاش شود تا این مراکز مهم دینی بتوانند در راستای ارتقای بصیرت دینی و بینش اسلامی عموم مردم به خصوص جوانان و نوجوانان فعال باشند و سهم خود را در این راه به خوبی ایفا کنند






برچسب ها : فرماندهی  ,