ترویج فرهنگ ایثار و شهادت نیاز جامعه ماست

خبرگزاری بسیج: فرمانده سپاه شاهرود گفت: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت نیاز امروز جامعه ماست؛ چرا که دشمنان می‏خواهند با گرفتن این فرهنگ ما را تهی و راه تسلط برما را آسان کنند.

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان سمنان، عباس مطهری در حاشیه اعزام کاروان عمومی راهیان نور شاهرود به مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس در استان خوزستان به خبرنگار خبرگزاری بسیج استان سمنان گفت: اعزام کاروان‏های راهیان نور از مناطق مختلف کشور به جنوب و غرب کشور برای این است که فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه حفظ و ساری و جاری باشد.

وی افزود: دشمنان قسم خورده ما تلاش می‏کنند که فرهنگ جهاد و شهادت را از ما بگیرند؛ چرا که می‏دانند اگر این فرهنگ در جامعه ایرانی باشد نمی‏توانند بر آن تسلط پیدا کنند.

فرمانده سپاه شاهرود تصریح کرد: دشمنان ما در طول این 35 سال از این فرهنگ متعالی بارها و بارها ضربه خوردند و اوج این ضربه خوردن دوران هشت ساله دفاع مقدس بود که نتوانستند راه به جایی ببرند.

وی با بیان اینکه امروز ما بیش از گذشته به این فرهنگ نیاز داریم، اظهار کرد: دشمنان با جنگ نرم خود تلاش می‏کنند، فرهنگ ایثار و شهادت را از ما بگیرند و جوانان ما را نسبت به آن بی‏تفاوت کنند.

مطهری بیان کرد: بر همه ما تکلیف است که با تمام توان و امکانات در جهت ترویج این فرهنگ تلاش کنیم و اعزام راهیان نور یکی از این تلاش‏هاست که باید هر روز پررنگتر و باشکوهتر انجام شود.

وی با اشاره به اردوهای مختلف دانش آموزی، دانشجویی و اقشار مختلف بسیج گفت: تمام این تلاش‏ها و اردوها و سرمایه‏گذاری‏ها برای حفاظت از فرهنگ متعالی ماست و هر چه ما تلاش کنیم کم کرده ایم و باید به تلاش خود ادامه دهیم.






برچسب ها : راهیان نور  ,