مراسم بزرگداشت شهدا در دانشگاه پیام نور برگزار شد

خبرگزاری بسیج: به مناسبت ایام شهادت دخت گرامی پیامبر اکرم (ص) حضرت فاطمه زهرا(س) و روز بزرگداشت شهدا مراسم عزاداری در دانشگاه پیام نور شاهرود برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان سمنان، در این مراسم که به همت واحد فرهنگی و بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور و با حضور دانشجویان در مسجد دانشگاه پیام نور واحد شاهرود برگزار شد،

در این مراسم یکی از اساتید حوزه و دانشگاه قم ضمن گرامیداشت یاد شهدا و بی بی دوعالم حضرت فاطمه زهرا(س) به تشریح ابعاد شخصیتی آن حضرت پرداخت.

حجت السلام والمسلمین رفیعی در سخنانی گفت: دانشجویان می بایست حضرت فاطمه الزهرا(س) را به عنوان الگو در برنامه های زندگی خود قرار دهند.

وی خاطرنشان کرد: ما باید به شهدای انقلاب اسلامی توسل کرده و آرمانها و اهداف آن را در جامعه بیش از گذشته پیاده نماییم.

در بخش دیگری از این مراسم نورالله سعیدی رئیس ستاد بزرگداشت شهدا شهرستان شاهرود به بیان خاطراتی از شهدا و جنگ تحمیلی پرداخت و از کلیه دانشجویان خواست با هدف الگو برداری از شهدا با آن ستاد جهت ثبت آثار شهدا همکاری نمایند.

قرائت قرآن کریم توسط امین هادی منتخب دانشگاه پیام نور شاهرود در مسابقات کشوری قران کریم، نوحه خوانی، قرائت زیارت حضرت فاطمه الزهرا(س) توسط ذاکر اهل بیت میلاد نواری از دیگر برنامه های این مراسم بود./






برچسب ها : بسیج دانشجویی  ,