توجه به فرهنگ و پرورش الگوهای برتر وظیفه بسیج است

خبرگزاری بسیج: مسئول بسیج دانش آموزی شاهرود گفت: توجه به برنامه های مورد قبول دانش آموزان و اثرگذار در قشر دانش آموز اولویت بسیج با توجه به جنگ نرم دشمن است و توجه به فرهنگ و پرورش الگوهای برتر وظیفه بسیج است.

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان سمنان، محمدمهدی اسماعیلی در جلسه شورای راهبردی و همفکری بسیج دانش آموزی حوزه مقاومت ایمان شاهرود که با حضور جانشینان واحدهای مقاومت بسیج دانش آموزی و دانش آموزان نخبگان،خلاق و صاحب طرح و ایده بسیجی در سالن جلسات حوزه مقاومت ایمان برگزار شد در سخنانی با اشاره به اهمیت توجه به نظرات و دیدگاه های مختلف در انجام برنامه های بسیج دانش آموزی گفت: بسیج دانش آموزی یک سازمان منسجم و تشکیلاتی است که در مدارس مورد استقبال عمومی قرار دارد و ما باید این تشکل تاثیرگذار دانش آموزی را بیش از پیش با برنامه و منسجم به جلو ببریم.

وی افزود: توجه به برنامه های مورد قبول دانش آموزان و اثرگذار در قشر دانش آموز اولویت بسیج با توجه به جنگ نرم دشمن است و توجه به فرهنگ و پرورش الگوهای برتر وظیفه بسیج است.

مسئول بسیج دانش آموزی شاهرود خاطرنشان کرد: این جلسات با هدف همفکری و تولید فکر و ایده های سودمند در اجرای برنامه های بسیج دانش آموزی برگزار و دوستان باید نظر و ایده های خود را ارائه نمایند تا ما بتوانید با توجه به نیاز دانش آموزان برنامه ریزی نماییم.

اسماعیلی با اشاره به تهدیدات نرم دشمن بر روی قشر نوجوان و جوان جامعه گفت: باید شما عزیزان این تهدیدات را شناسایی و با برنامه ریزی و ارائه طرح و ایده برای مقابله با آنها راهکارهای عملی تعریف کنید.

مسئول بسیج دانش آموزی با تاکید بر توجه به فرهنگ ناب اسلامی اظهار کرد: دشمن فرهنگ ناب اسلامی ما را هدف قرار داده و باید تلاش کنیم تا با شناسایی معظلات دانش آموزان راهکارهای عملی و برنامه های اثرگذار در واحدهای مقاومت بسیج مدارس اجرا نماییم.

در این جلسه شرکت کنندگان با بیان دیدگاه های خود در خصوص آسیب های پرورشی و فرهنگی مدارس بر ارائه راهکارهای اثرگذار و بلندمدت تاکید کردند.

در این جلسه مقرر شد علیرضا شاهینی به عنوان نماینده شورای همفکری بسیج دانش آموزی شاهرود در جلسات شورای همفکری و راهبردی بسیج دانش آموزی استان شرکت و نظرات شورا را بیان نماید.






برچسب ها : بسیج دانش آموزی  ,