همایش پیاده روی خانوادگی سپاه ناحیه شاهرود برگزار می شود

خبرگزاری بسیج: در گرامیداشت 22 اسفند روز بزرگداشت شهدا همایش پیاده روی در روزجمعه 23 اسفندماه به همت سپاه شاهرود برگزار می شود.

فرمانده سپاه شاهرود در گفت وگو با خبرگزاری بسیج استان سمنان با اشاره به روز بزرگداشت مقام شهدا گفت: شهدا به فرموده امام راحل نظر می کنند به وجه الله و این توجه آنهاست که سبب الهی شدن آنها می شود و هرکه با آنان همراه شود حتماً خدایی خواهد شد.

سرهنگ پاسدار عباس مطهری افزود: شهدا شمع محفل دوستان و بشریت هستند و با روشنایی آنها جامعه رونق و سرزندگی دارد و مردم آگاه و بیدار و مستحکم به راه خود ادامه می دهند.

وی با بیان اینکه شهدا امامزادگان عشقند اظهار کرد: شهدا مامن و زیارتگاه عاشقان خداوند و بندگان صالح خداوند هستند که با نثار جان خود که ارزشمندترین داشته آنها بود به مقام عندربهم یورزقون رسیدند.

فرمانده سپاه شاهرود با گرامیداشت این روز بزرگ گفت: برای ارج نهادن به مقام شامخ شهدا همایش پیاده روی خانوادگی به همت سپاه شاهرود و با حضور اقشار مختلف مردم و مسئولین و بسیجیان همیشه در صحنه برگزار می شود.

مطهری بیان کرد: این همایش جمعه 23 اسفندماه ساعت 7:30 صبح از میدان امام خمینی(ره) تا حرم شهدای گمنام در ارتفاعات شاهرود برگزار می شود تا تجدید عهد و پیمانی باشد با شهدا در پیمودن راه آنان تا رسیدن به نتیجه.

وی با دعوت از همه مردم شاهرود برای حضور در این همایش بزرگ پیاده روی تاکید کرد: حضور مردم لبیک به شهدا برای ادامه دادن مسیر روشن آنهاست.






برچسب ها : سپاه ناحیه شاهرود  ,