بسیجان واحد پیوینده حضرت مریم(س) با خانواده سردار شهید عربعامری دیدار کردند

خبرگزاری بسیج: دانش آموزان بسیجی واحد پوینده حضرت مریم(س) حوزه مقاومت کوثر سپاه شاهرود با خانواده سردار شهید حسن عربعامری دیدار کردند.

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان سمنان، در این دیدار که با حضور فرمانده و شورای واحد مقاومت پوینده حضرت مریم(س) در منزل سردار شهید حسن عربعامری برگزار شد، مادر شهید با بیان خاطراتی از شهید اظهار کرد: شهیدان برای رسیدن به متاع دنیا به جبهه نرفتند و فقط کار آنها برای رضای خدا و رسیدن به پاداش اخروی آن بود.

حمامیان افزود: من بارها به فرزندم گفتم چرا بقیه به جبهه نمی روند و فقط تو می روی که در جواب من گفت شما و پدرم هم بیایید جبهه،هرکس به جبهه بیاید خودش سود می کند و برای خود او فایده دارد نه دیگران.

مادر سردار شهید حسن عربعامری با بیان اینکه فرزندش 20 سال مفقود الاثر بود بیان کرد: بعد از 20 سال چشم انتظاری از امام مجتبی فرزندم را خواستم و ایشان نیز به ندای من پاسخ داد و پاره ای از استخوان های فرزندم بازگشت و من و پدرش از چشم انتظاری در آمدیم.

وی خاطرنشان کرد: بعد از شش ماه از بازگشت شهید و راحت شدن پدرش از چشم انتظاری فرزند او نیز به فرزند شهیدش پیوست.

حمامیان با تاکید بر ادامه دادن راه شهدا گفت: شهیدان از ما حفظ حجاب و عفاف را می خواستند و تاکید داشتند که حجاب خود را حفظ کنید که دشمن در برابر این سنگر محکم نمی تواند کاری انجام دهد.

در این دیدار فرمانده واحد پوینده حضرت مریم(س) و با تقدیر از مادر شهید و همه مادران و پدران شهدا بر ادامه دادن راه شهیدان و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه و به خصوص نسل جوان تاکید کرد.

در این دیدار هدیه ای به رسم یابود به خانواده شهید اهدا شد.

لازم به ذکراست سردار شهید حسن عربعامری متولد 1335 شاهرود است که بعد از حضور در عملیات های مختلف دفاع مقدس در 22 بهمن ماه سال 64 در عملیات والفجر 8 در جزیره بوارین به شهادت رسید و پیکر پاکش بعد از 20 سال تفحص و به آغوش وطن بازگشت و در کنار همرزمان شهیدش در گلزار مطهر شاهرود آرام گرفت.






برچسب ها : بسیج دانش آموزی  ,