جامعه باید با اقتصاد مقاومتی اهداف و راهکارهای عملی آن آشنا شود

خبرگزاری بسیج: امام جمعه شاهرود گفت: جامعه باید با اقتصاد مقاومتی اهداف و راهکارهای آن آشنا شود و نشست های حلقه های صالحین باید پیرامون این موضوع بحث و تحلیل نمایند و راهکار عملی به اعضا ارائه دهند.

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان سمنان، حجت الاسلام و المسلمین محمود ترابی در آخرین گردهمایی هیئت عاشقان ولایت سپاه شاهرود که با حضور 250 نفر از سرگروه ها و مربیان حلقه های صالحین و شورای حوزه های مقاومت و فرماندهان پایگاه ها در سالن اجتماعات کانون بسیج جوانان شاهرود برگزار شد در سخنانی با تقدیر از فعالیت بسیجیان در طول سال و همت گذاشتن در نشر معارف اسلام و قرآن در جامعه گفت: تلاش در جهت بسط و نشر اسلام و ارزشهای متعالی آن نوعی جهاد در راه خداست که اجر آن نیز در نزد باری تعالی محفوظ است.

وی افزود: تلاش در جهت ترویج فرهنگ اهل بیت و افزایش بصیرت و معرفت آحاد مردم و به خصوص بسیجیان تلاشی مقدس است و امیدواریم که امام و شهدا از این تلاش راضی باشند.

امام جمعه شاهرود با بیان اینکه حلقه های صالحین باید در تمام جامعه گسترش یاید گفت: همه ما وظیفه داریم تا در ارتقا معرفت و بصیرت جامعه تلاش کنیم و از هیچ تلاشی فروگذاری نکنیم.

وی خاطر نشان کرد: امروز قدرت های زورگوی جهان تلاش دارند تا با فشار و تحریم و تهدید ما را از مسیری که در پیش داریم منحرف کنند اما باید بدانند ما ایستاده ایم و عقب نمی نشینیم.

سرمربی نظام صالحین شهرستان شاهرود با تاکید بر حفظ اتحاد و همدلی در سایه ولایت گفت: مقام معظم رهبری بر اقتصاد مقاومتی تاکید دارند و ما نیز که سرباز ایشان هستیم باید بر این موضوع تاکید و آن را بسط و گسترش دهیم.

ترابی بیان کرد: جامعه باید با اقتصاد مقاومتی اهداف و راهکارهای آن آشنا شود و نشست های حلقه های صالحین باید پیرامون این موضوع بحث و تحلیل نمایند و راهکار عملی به اعضا ارائه دهند.

امام جمعه شاهرود تاکید کرد: اقتصاد مقاومتی سدی در برابر زیادی خواهی های استکبار جهانی و سپری در برابر فشارهای ناجوانمردانه آنها در تحریم ها بر علیه ملت ایران و سبب خودکفایی و شکوفایی استعدادهای این ملت است.

وی با تقدیر از مسئولین نظام صالحین شهرستان تصریح کرد: همه باید دست در دست هم تلاش کنیم تا بتوانیم در سال آینده با جدیت و پشتکار مضاعف در اجرایی کردن منویان رهبر انقلاب در ابعاد مختلف تلاش نماییم.






برچسب ها : تعلیم و تربیت بسیج  ,