خبرگزاری فارس: حرمت خون شهدا را با چشاندن حلاوت خدمت به مردم نگه داریم

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان سمنان،در گرامیداشت روز شهدا، فرمانده و اعضای شورای بسیج علی ابن ابیطالب (ع) سپاه شاهرود با حضور در منزل سردار شهید «عبدالله عرب‌نجفی» با خانواده این شهید والامقام دیدار کردند.

فرزند سردار شهید عرب‌نجفی در این دیدار ضمن بیان خاطراتی از این شهید گفت: سردار شهید عرب‌نجفی اسوه ایثار، استقامت و دین‏مداری بود و شهیدان با خدا معامله زیبایی کردند و در مقابل رشادت‏های خود، چیزی جز رضای خدا نطلبیدند و این سبب رستگاری آنان شد.

محمد عرب‌نجفی افزود: این سردار شهید در کنار دیگر سرداران و رزمندگان مایه افتخار این سرزمین بوده و با اتکا به خداوند متعال و شهامت نقشی شگفت‏انگیز در پیروزی ما در دفاع مقدس ایفا کرد.

وی تصریح کرد: شهدا با نثار خون پاکشان آزادگی و استقلال را برای ما به ارمغان آورند و ما نیز امروز موظفیم حرمت خونشان را با چشاندن حلاوت خدمت به مردم ولایت‌مدار جبران کنیم.

علی‌اکبر اشرفی فرمانده بسیج علی ابن ابیطالب (ع) سپاه شاهرود نیز در این دیدار در سخنانی با تجلیل از خانواده شهدا گفت: خانواده شهدا چشم چراغ این ملت و الگو و اسوه ایثار و صبر و جهاد و ایستادگی هستند و بر ما فرض است که با حضور در منازل شهدا با شهدا تجدید پیمان و بیعت کنیم.

در پایان این دیدار، لوح سپاس و هدیه‏ای به خانواده سردار شهید حاج عبدالله عرب‌نجفی اهدا شد.

لازم به ذکر است؛ سردار شهید حاج عبدالله عرب‌نجفی از فرماندهان دوران دفاع مقدس تیپ 12 قائم آل محمد (عج) استان سمنان و زاده کلاته‌خیج است که در دهه 70 بر اثر سانحه رانندگی حین ماموریت عملیاتی به یاران شهیدش پیوست.






برچسب ها : بسیج مساجد و محلات  ,