اعزام عمومی اردوی راهیان نور شاهرود در فروردین ماه 93

خبرگزاری بسیج: مسئول اردوئی، گردشگری و راهیان نور سپاه شاهرود گفت: اردوی راهیان نور عمومی بسیج سپاه شاهرود در فرودین ماه 93 برگزار می‌شود.

علیرضا تیموری در مصاحبه با خبرگزاری بسیج استان سمنان گفت: اردوی راهیان نور عمومی بسیج سپاه شاهرود در پنجم فروردین ماه 93 برگزار می‌شود.

وی افزود: با توجه به ابلاغیه سپاه استان 400 نفر در اردوی راهیان نور عمومی بسیج سپاه شاهرود در فروردین ماه 93 شرکت خواهند کرد.

مسئول اردوئی، گردشگری و راهیان نور سپاه شاهرود تصریح کرد: این اردو به مدت 5 روز است که اقشار مختلف بسیج می‌تواند ثبت نام کرده و در این اردوی معرفتی و بصیرتی شرکت کنند.

تیموری بیان کرد: در این اردو شرکت کنندگان از مناطق عملیاتی جنوب کشور در استان خوزستان بازدید خواهند کرد و با شهدا تجدید عهد و پیمان خواهند کرد.

مسئول اردوئی، گردشگری و راهیان نور شاهرود با بیان اینکه برگزاری اردوهای مختلف راهیان نور با استقبال عموم مردم روبه رو می‌شود، اظهار کرد: با توجه به گذشته سالها از دفاع مقدس اما عشق و علاقه ملت به جهاد و شهادت و راه آنان به نسل‌های مختلف منتقل شده و امروز همه اقشار و نسل‌ها علاقمند هستند در این اردوها شرکت کنند.

وی با دعوت از همه برای حضور در اردوی راهیان نور گفت: ما پذیرای مشتاقان به اردوهای راهیان نور هستیم و خود را خادم الشهدا و زائران آنها می‌دانیم و با اشتیاق منتظر حضور اقشار مختلف جامعه هستیم.

لازم به ذکر است: در شش ماه دوم امسال اردوی راهیان نور دانش‌آموزی به مناطق غرب و جنوب با استقبال بسیار خوب دانش‌آموزان برگزار شده است و قرار است اردوی دانشجویی نیز در 20 اسفندماه برگزار شود.






برچسب ها : سپاه ناحیه شاهرود  ,