توجه به اقتصاد مقاومتی سبب درهم شکستن فشار استکبار است

خبرگزاری بسیج: فرمانده سپاه شاهرود گفت: توجه به اقتصاد مقاومتی سبب درهم شکسته شدن فشار استکبار جهانی علیه ملت بزرگ ایران اسلامی است.

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان سمنان، عباس مطهری در نشست حلقه‌های صالحین پایگاه مالک اشتر حوزه مقاومت بسیج اداری و کارگری الحدید که در نمازخانه شرکت ذغالسنگ البرز شرقی شاهرود برگزار شد در سخنانی با اشاره به تلاش دشمن در جهت فشار بر نظام مدس جمهوری اسلامی گفت: دشمنان ما بعد از جنگ با هجمه همه جانبه تلاش دارند با فشارهای مختلف فرهنگی و سیاسی علیه ما مقاومت ما را درهم بشکنند.

وی افزود: دشمن در این مدت تلاش کرده با بکارگیری تمام ابزار و امکانات خود ما را در جبهه فرهنگی و سیاسی و اقتصاد وادار به تسلیم و عقب‌نشینی کند.

فرمانده سپاه شاهرود تصریح کرد: آنها جنگ نرم را در دستور کار خود قرار دادند و تلاش کردند با این جنگ ما را عقب برانند و در این راه تمام تلاش خود را بکار گرفته‌اند.

وی خاطر نشان کرد: آنها می‌کوشند ما را در جهان منزوی کنند و فشارهای مختلف اقتصادی را با اعمال زور علیه کشورهای دیگر بر ما تحمیل نموده‌اند؛ اما تاکنون ترفی از این تلاش‌ها نبسته‌اند.

مطهری با بیان اینکه دشمن به راهی که در پیش گرفته ادامه می‌دهد، افزود: ایمان و بصیرت ملت ما تاکنون دشمن را در تمام توطئه‌هایش ناکام گذاشته و خواهد گذاشت و ما باید به خودسازی و دگرسازی ادامه دهیم.

وی با تأکید بر برگزاری مداوم و هدفدار حلقه‌های صالحین بسیج گفت: این جلسات سبب ارتقای سطح آگاهی‌های معرفتی بصیرتی و تربیتی افراد و تعمیم آن به خانوده‌ها و جامعه می‌شود.

فرمانده سپاه شاهرود همچنین با اشاره به تأکیدات رهبر معظم انقلاب در بحث اقتصاد مقاومتی گفت: اقتصاد مقاومتی ما را در برابر تحریم‌ها و فشارهای دشمنان مقاوم و پیروز می‌کند.

وی افزود: توجه به اقتصاد مقاومتی سبب درهم شکسته شدن فشار استکبار جهانی علیه ملت بزرگ ایران اسلامی و پیشرفت و شکوفایی نظام ما خواهد شد.






برچسب ها : بسیج اداری و کارگری  ,