قدرت ایمان و استحکام ملی سبب پیشرفت کشور می‌شود

خبرگزاری بسیج: کارشناس سیاسی بسیج شاهرود گفت: قدرت ایمان و استحکام ملی سبب پیشرفت و تعالی کشور و حرکت رو به جلوی حکومت اسلامی می‌شود.

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان سمنان، علیرضا مصطفوی در جلسه طرح ابرار حوزه مقاوت بسیج اداری و کارگری الحدید که با حضور فرماندهان پایگاه‌ها و شورای حوزه در سالن اجتماعات راه آهن شمالشرق شاهرود برگزار شد در سخنانی با اشاره به اهمیت ایمان و اخلاق در جامعه گفت: ایمان و اخلاق دو بازوی ارتقای فرهنگ و بینش جامعه اسلامی و تحقق حکومت اسلامی در کشور است.

وی افزود: ایمان سبب می‌شود تا انسان در ابعاد مختلف رشد و تعالی داشته باشد و اخلاق سبب طهارت روح و جسم از پلیدی‌ها و ناپاکی‌های اطراف خواهد شد.

کارشناس سیاسی بسیج شاهرود خاطرنشان کرد: دشمنان ما در تلاش هستند تا ایمان و اخلاق را در جامعه ما کمرنگ کنند و به منافع و خواسته‌های خود دست یابند.

وی بیان کرد: امروز باید آگاهی و هوشیاری خود را تقویت کنیم و بدانیم که دشمن در کمین ماست و باید بدانیم که لحظه‌ای غفلت سبب می‌شود تا ما راه را درست تشخیص ندهیم و به بیراهه برویم.

مصطفوی با بیان اینکه باید در همه کارها ایمان و اخلاق را مد نظر قرار دهیم، گفت: اگر ایمان و اخلاق باشد دیگر فساد وجود نخواهد داشت و افراد با توجه به این دو رکن اساسی اسلام در برنامه‌هایشان موفق می‌شوند.

وی تصریح کرد: امروز دشمن تلاش می‌کند اخلاق مداری را از حامعه ما بگیرد و در جای آن صفات و رزائل اخلاقی را بگنجاند تا جامعه دچار هرج و مرج و تغییر شود و آن وقت از آب گل آلود ماهی خود را صید کند.

کارشناس سیاسی بسیج شاهرود با تأکید بر توجه به ایمان و اخلاق در کارها گفت: اگر ایمان همراه اخلاق در کارها باشد موفقیت تضمین است و رشد و بالندگی برای جامعه روز به روز افزون خواهد بود.

وی افزود: قدرت ایمان و استحکام ملی سبب پیشرفت و تعالی کشور و حرکت رو به جلوی حکومت اسلامی می‌شود.






برچسب ها : بسیج ادارات و کارگری  ,