کارشناس سیاسی بسیج شاهرود گفت: آشنایی با اهداف انقلاب اسلامی و تحقق آن در جامعه و در سطح بین‌المللی یکی از وظایف ماست.

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان سمنان، سیدتقی حسینی در گردهمایی بصیرتی واحد مقاومت پیشگام حضرت ابوالفضل(ع)حوزه مقاومت بسیج دانش‌آموزی ایمان که با حضور 200 دانش‌آموز بسیجی در سالن اجتماعات دبیرستان حضرت ابوالفضل(ع) شاهرود برگزار شد با گرامیداشت دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی اظهار کرد: همت بزرگ ملت ایران و رهبری امام راحل باعث شد انقلاب اسلامی پیروز شود و اگر این همت و رهبری حکیمانه امام راحل نمی‌بود این انقلاب به پیروزی نمی‌رسید.

وی افزود: شرایط به سرانجام رسیدن هر کاری اول تلاش و کوشش است و توکل داشتن به خدا که این را ملت ما و همچنین رهبری انقلاب به خوبی انجام دادند.

کارشناس سیاسی بسیج شاهرود تصریح کرد: محوریت داشتن راهنما در کارها بسیار مهم است و این انقلاب هم به محوریت امام و اسلام به پیروزی رسید.

وی خاطرنشان کرد: سومین موضوع داشتن هدف برای تلاش در رسیدن به آن است که ملت ما تلاش کردند تا به استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی دست یابند و اینچنین شد.

حسینی با بیان اینکه مردم،رهبری و هدف سه عنصر مهم در پیروزی انقلاب اسلامی بود، افزود: ما باید بدانیم هر جا این عناصر در کنار هم به درستی قرار گرفت ما موفق خواهیم بود.

وی بیان کرد: شما جوانان باید خوب بدانید که انقلاب اسلامی با خون هزاران شهید و مجاهدت هزاران ایثارگر به دست آماده و باید از آن به خوبی حراست و پاسداری کنید.

کارشناس سیاسی بسیج شاهرود افزود: آشنایی با اهداف انقلاب اسلامی و تحقق آن در جامعه و در سطح بین‌المللی یکی از وظایف ماست؛ چرا که این انقلاب یک انقلاب جهانی برای برچیدن ظلم و ستم و استبداد و استکبار در سطح جهانی است.

وی با بیان اینکه وقتی امام راحل و مقام معظم رهبری تأکید بر صدور انقلاب و گسترش آن دارند، افزود: این بدان معناست که این انقلاب یک انقلاب جهانی و تأسیس یک تمدن بزرگ به نام اسلام است که باید شکل بگیرد و به دست صاحب اصلی آن امام عصر(عج) برسد.

حسینی تأکید کرد: شما جوانان باید امروز در کنار کسب علم و دانش بر معرفت و بصیرت خود نیز بافزایید تا بتوانید مقدمات این تمدن بزرگ اسلامی را در جهان انجام دهید.






برچسب ها : بسیج دانش آموزی  ,