امام جمعه مجن گفت: امروز تحولات رخ داده در منطقه و جهان حکایت از آن دارد که ملت‌های جهان دیگر تحمل فشار و ظلم و استکبار را ندارند و می‌خواهند آزاد باشند و خود برای خود تصمیم‌گیری کنند.

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان سمنان، حجت‌الاسلام والمسلمین احمد جناتی در دیدار با بسیجیان پایگاه ثامن الائمه حوزه مقاومت بسیج کربلا به مناسبت دهه مبارک فجر که در دفتر وی برگزار شد با گرامیداشت دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی با بیان اینکه انقلاب اسلامی به ملت ایران خودباوری و ایستادگی در برابر ظالمان را آموخت، اظهار کرد: انقلاب اسلامی ملت ایران به رهبری امام راحل عظیم الشان نشان داد که ملتی که می‌خواهد روی پای خود بایستد با تکیه بر نیروی ایمان و عقیده می‌تواند موفق باشد.

وی افزود: انقلاب اسلامی ایران مانند انفجاری در عالم مادی بود که جهان خواب در بیداد و ستم و استثمار را بیدار کرد و به خود آورد.

امام جمعه مجن خاطرنشان کرد: تکلیف و وظیفه ما امروز این است که انقلاب اسلامی، اهداف و آرمان‌های آن را به نحوه شایسته و بایسته‌ای به نسل جدید جامعه و جهانیان بشناسانیم.

وی تصریح کرد: امروز تحولات رخ داده در منطقه و جهان حکایت از آن دارد که ملت‌های جهان دیگر تحمل فشار و ظلم و استکبار را ندارند و می‌خواهند آزاد باشند و خود برای خود تصمیم‌گیری کنند.

جناتی با اشاره به ظلم و ستم رژیم منحوس پهلوی گفت: فشارها و ظلم‌هایی که به این ملت در طول سالیان دراز سلطنتی مستکبران گذشت باعث شد تا این ملت مانند فولاد آب دیده شوند و استوار باشند.

وی با تأکید بر استقامت و ایستادگی ملت در برابر جهانخواران اظهار کرد: دیگر کشورهای سلطه طلب باید بدانند که ملت‌ها هوشیار و بیدارند و تن به استثمار و سلطه‌طلبی جهانخواران نخواهند داد.

استاد حوزه و دانشگاه شاهرود تصریح کرد: ملت ما بیش از گذشته با بصیرت و آگاه است و به خوبی با توطئه های دشمنان آشنا و در برابر آن عکس‌العمل به موقع و دقیق خواهد داشت.

امام جمعه مجن تأکید کرد: انقلاب اسلامی درخت تناوری است که اکنون به محصول نشسته و ایستادگی ملت‌های جهان در برابر ظلم و بیداد و ستم محصول این انقلاب بزرگ و ماندگار است.

جناتی افزود: باید دانیم که ما در قبال نظام و ملت مسئول هستیم و در هر صحنه‌ای که مشغول به خدمت هستیم باید به وظیفه خود به خوبی عمل کنیم تا شرمنده امام و شهدا نباشیم.






برچسب ها : بسیج مساجد و محلات  ,