فرمانده حوزه مقاومت بسیج کربلا بسطام گفت: دشمن تلاش دارد با جنگ نرم به انقلاب اسلامی ضربه بزند، اما فرهنگ ایثار و شهادت این اجازه را به دشمن برای این کار نخواهد داد.

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان سمنان، ولی‌الله غلامی در دیدار خانواده شهید حسن شهابی با حضور شورای پایگاه ثامن‌الائمه شهر مجن در منزل شهید با گرامیداشت دهه مبارک فجر و یاد و خاطره امام و شهدا گفت: انقلاب اسلامی ثمره خون هزاران هزار شهید است که ما امروز باید جواب این خون‌ها را با اعمال خود بدهیم.

وی افزود: تلاش همه ما باید این باشد که انقلاب اسلامی را حفظ کنیم و این نمی‌شود جز با جانفشانی و ایثار و الگوبرداری از زندگی شهدایی همچون شهید شهابی که از جان خود برای حفظ انقلاب اسلامی گذشتند.

غلامی با بیان اینکه ترویج فرهنگ و سیره شهدا در جامعه وظیفه همه ماست، گفت: ما باید از این فرصت‌ها استفاده کنیم و با کسب سیره و فرهنگ شهدا از خانواده‌های معظم ایشان آن را در جامعه ترویج و تبیین کنیم.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج کربلا بسطام تصریح کرد: ایام‌الله دهه فجر فرصت مغتنمی است که با حضور در خانه شهدا با فرهنگ ایثار و شهادت آشنا شد و تلنگری شود به ما که این انقلاب حافظان و ولی نعمتانی دارد که باید به آنها توجه شود.

غلامی تأکید کرد: دشمن تلاش دارد با جنگ نرم به انقلاب اسلامی ضربه بزند، اما فرهنگ ایثار و شهادت این اجازه را به دشمن برای این کار نخواهد داد.

در این دیدار خانواده شهید حسن شهابی خاطراتی از شهید بیان کرده و در پایان هدیه‌ای از طرف پایگاه بسیج ثامن الائمه شهر مجن به خانواده شهید اهدا شد.






برچسب ها : بسیج مساجد و محلات  ,