فرمانده واحد بسیج امیدان شاهد شهدای باغزندان با اشاره به برگزاری یادواره شهدا دانش‌آموز گفت: در دهه مبارک فجر یادواره شهدا دانش‌آموز منطقه باغزندان به همت واحد مقاومت بسیج و بسیج دانش‌آموزی شاهرود برگزار می‌شود.

محسن یحیوی زنجانی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج استان سمنان در این خصوص بیان کرد: این یادواره 15 بهمن ماه در سالن اجتماعات ابتدایی شاهد شهدای باغزندان برگزار و ایثارگران دفاع مقدس در این یادواره به خاطره‌گویی خواهند پرداخت.

وی تصریح کرد: این یادواره به یاد 8 شهید دانش‌آموز منطقه باغزندان و 26 شهید این منطقه و با حضور خانواده‌های شهدا و مسئولان شهرستان و اولیا دانش‌آموزان مدرسه برگزار می‌شود.

فرمانده واحد بسیج امیدان شاهد شهدای باغزندان همچنین گفت: در گرامیداشت دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی نمایشگاه تبیین سیره 14 معصوم(ع) در سالن واحد مقاومت بسیج امیدان شاهد افتتاح شد.

یحیوی زنجانی افزود: این نمایشگاه به همت دانش‌آموزان و خانواده‌های آنها در قالب هنرهای دستی مختلف با موضوع سیره14 معصوم(ع) برگزار شده است.

وی تصریح کرد: در این نمایشگاه به موضوع زندگی چهارده معصوم در ابعاد مختلف و همچنین هنرهای مختلف تجسمی دانش‌آموزان با موضوعات ائمه هدی پرداخته شده است.

فرمانده واحد بسیج امیدان شاهد شهدای باغزندان خاطرنشان کرد: این نمایشگاه در طول دهه مبارک فجر صبح‌ها جهت بازدید علاقمندان و به ویژه دانش‌آموزان و اولیا آنها گشوده است.

یحیوی زنجانی با بیان اینکه در پایان این نمایشگاه از آثار برتر تجلیل خواهد شد، افزود: با توجه به برنامه‌ریزی انجام شده در پایان این نمایشگاه از دانش‌آموزان و اولیا آنان از سیره 14 معصوم امتحان گرفته و به خانواده‌های برتر هدایای نفیسی اهدا خواهد شد.






برچسب ها : بسیج دانش آموزی  ,