عضو شورای اسلامی شهر شاهرود گفت: اتحاد و همدلی مردم و بصیرت و آگاهی آنها نسبت به انقلاب اسلامی و مسائل جهانی و تبعیت از ولایت سبب شده است تا کشور در برابر دشمنان و توطئه‏هایشان مصون باشد.

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان سمنان، علی باقری در صبحگاه مشترک بسیجیان پایگاه شهید لاجوردی حوزه مقاومت بسیج الحدید که در محل زندان شاهرود برگزار شد در سخنانی با تبریک دهه مبارک فجر با اشاره به پیروزی انقلاب اسلامی گفت: قیام ملت ایران از 19 دی ماه 56 و همزمان با قیام مردم قم آغاز شد و این استمرار در بهمن ماه 57 به نتیجه رسید و انقلاب اسلامی به پیروزی رسید.
وی افزود: رهبری امام راحل در پیروزی انقلاب بسیار حائز اهمیت است؛ چرا که امام از سال 40 با سخنرانی‌ها و بیانیه‌های مختلف ملت را از وضع جاری کشور با خبر و بصیرت و آگاهی‌بخشی به جامعه داد.
کارشناس ارشد تاریخ انقلاب اسلامی تصریح کرد: نقش امام به عنوان یک راهنما و هدایتگر در پیشبرد قیام مردم و پیروزی انقلاب بی‌نظیر است.
وی خاطرنشان کرد: حضور مردم در صحنه قیام علیه رژیم ستم شاهی نیز نکته ای دیگری که بدان باید توجه کرد؛ چرا که این ملت بودند که به صحنه آمدند و انقلاب را به پیروزی رساندند.
باقری بیان کرد: تلاش دشمنان ما در برابر حضور مردم و رهبری های امام در سایه توکل و ایمان کمرنگ و کمرنگ‌تر شد و انقلاب در 22بهمن سال 57 به پیروزی نهایی رسید.
وی با بیان اینکه بعد از پیروزی انقلاب نیز دشمنان در تلاش برای براندازی انقلاب اسلامی بودند، گفت: استکبار جهانی اسلام و انقلاب ما را در برابر تمام خواسته‌های خود می‌دید و برای همین هم تمام تلاش خود را به کار بست تا انقلاب را در همان سالهای اولیه نابود کند؛ اما نتوانست و ناکام ماند.
کارشناس ارشد تاریخ انقلاب اسلامی افزود: استکبار جهانی در طول سالیان دراز انقلاب به هر بهانه‏ای سعی در براندازی انقلاب اسلامی داشت اما در تمام نقشه‏های خود ناکام ماند و نتوانست به نتیجه برسد.
باقری با بیان اینکه آنها ملت ایران و اسلام را خوب نشناخته‏اند، افزود: آنها اسلام و ملت مسلمان ایران را هنوز به درستی نشناخته‏اند و برای همین هم نقشه‌های آنان بی نتیجه است.
وی تأکید کرد: اتحاد و همدلی مردم و بصیرت و آگاهی آنها نسبت به انقلاب اسلامی و مسائل جهانی و تبعیت از ولایت سبب شده است تا کشور نفوذناپذیر در برابر دشمنان جلوه‌گر باشد.
عضو شورای اسلامی شهر شاهرود افزود: دشمنان ما باید بدانند که این انقلاب اسلامی ریشه در نهاد ملت دارد و کسی نمی‌تواند این انقلاب اسلامی را منحرف و یا در برابر آن سد ایجاد کند؛ چرا که سیل خروشان مردم او را خواهد بُرد.
وی با بیان اینکه همه باید خدمتگزار این ملت باشند، اظهار کرد: امام خود را خدمتگزار ملت می‌دانست و ما نیز باید خود را خدمتگزار بدانیم؛ چرا که اگر اینگونه باشد انقلاب ما ریشه دوانده و الگویی برای جهانیان خواهد شد.






برچسب ها : بسیج کارمندی  ,