مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه‌های شاهرود گفت: بسیج یکی از مولودهای انقلاب اسلامی برای دفاع از آرمان ها وارزش های انقلاب اسلامی است و تاکنون توانسته به وظایف خود با حضور پرشور اقشار مختلف مردم عمل نماید.

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان سمنان، محمدجلیلی در مراسم افتتاح پایگاه بسیج دانشجویی خواهران دانشکده علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود که با حضور ریاست دانشگاه آزاد اسلامی و ریاست دانشکده علوم پزشکی و جمعی از دانشجویان بسیجی و مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه های شاهرود با گرامیداشت دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی بیان کرد: انقلاب اسلامی ایران به ما هویت و شناخت داد و عزت و خودباوری را به ما هدیه کرد که ما امروز می توانیم با ایستادگی در برابر شرق و غرب مشکلات خود را حل کنیم.

وی افزود: پیشرفت علم و دانش در کشور ما برای جهانیان بسیار شگفت آور و قابل احترام و تحسین است و این به برکت انقلاب اسلامی و ولایت است.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه‌های شاهرود تصریح کرد: بسیج یکی از مولودهای انقلاب اسلامی برای دفاع از آرمان ها وارزش های انقلاب اسلامی است و تاکنون توانسته به وظایف خود با حضور پرشور اقشار مختلف مردم عمل نماید.

در این مراسم ریاست دانشگاه علوم پزشکی شاهرود نیز با تبریک دهه فجر بر آشنایی آرمان ها و اهداف انقلاب تاکید کرد و از دانشجویان خواست تا معرفت و بصیرت خود را افزایش دهند و خود را در تراز یک دانشجوی انقلاب اسلامی قرار دهند.

پایگاه بسیج دانشجویی شهیده ناهید فاتحی کرجو به دست دختر یکی از شهدای انقلاب اسلامی افتتاح شد.






برچسب ها : بسیج دانشجویی  ,