تبعیت از ولایت رمز شکست ناپذیری برابر دشمنان است

خبرگزاری بسیج: فرمانده سپاه شاهرود گفت: دشمن نتوانست در طول این سالها بر ما پیروز شود؛ چرا که ما گوش به فرمان ولایت بودیم و این تبعیت سبب حفظ ما و شکست‌ناپذیر شدن ملت و نظام ما در برابر دشمنان شد.

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان سمنان، عباس مطهری در گردهمایی اصناف بسیجی پایگاه حجت ابن الحسن(عج) حوزه مقاومت بسیج الهادی که در مسجد حضرت ابوالفضل(ع) منطقه باغزندان شاهرود برگزار شد، در سخنانی با اشاره به هدف از تشکیل حکومت پیامبر اسلام گفت: هدف تشکیل حکومت پیامبر (ص) هدایت مردم به سوی خیر و نیکی و صراط مستقیم و رسیدن به عبودیت بود.

وی افزود: حکومت اسلامی برای هدایت جامعه اسلامی است و باید به این موضوع توجه کرد که اسلام آمده تا ما را از جهالت و ذلالت برهاند و به روشنایی، امید و تعالی رهنمون کند.

فرمانده سپاه شاهرود با بیان خاطراتی از دوران دفاع مقدس گفت: شهدا امامزادگان عشقند و آنها پرورش یافتگان مکتب اسلام هستند و برای حفظ حکومت اسلامی به شهادت رسیدند.

وی تصریح کرد: طاغوت با انتشار جهالت در جامعه نمی‌گذارد نور ولی خدا به مردم برسد و ما در دوران ستم‌شاهی از نور ولی محروم و در ظلمت به سر می‌بردیم.

مطهری خاطرنشان کرد: با پیروزی انقلاب اسلامی به رهبری مرد الهی و کمک مردم آگاه ما توانستیم حکومت اسلامی تشکیل دهیم و نور الهی را در جهان بتابانیم و غفلت زدگان را بیدار کنیم.

وی با بیان اینکه جهالت در مقام، ثروت و فرزند است، اظهار کرد: در دوران طاغوت این جهالت‌ها فراوان به چشم می‌خورد و ما از نور الهی محروم بودیم و هدایت با حاکمان ظالم میسر نمی‌شود.

فرمانده سپاه شاهرود افزود: اما ما بعد از انقلاب از جهالت به روشنایی آمدیم و حکومت اسلامی سبب شد ما به باطن خود بازگردیم و به استقلال و آزادی واقعی الهی دست یابیم.

وی با اشاره به جنگ نرم دشمنان در زمان کنونی گفت: امروز دشمن با هجمه جنگ نرم تلاش می‌کند تخم جهالت را در جامعه بیافشاند تا نور هدایت اسلام و ولی به ما نرسد.

مطهری افزود: دشمن نتوانست در طول این سالها بر ما پیروز شود؛ چرا که ما گوش به فرمان ولایت بودیم و این تبعیت سبب حفظ ما و شکست‌ناپذیر شدن ملت و نظام ما در برابر دشمنان شد.

وی تصریح کرد: هر وقت ما به سخنان ولایت گوش دادیم موفق بودیم و آنجا که به سخنان ولی گوش ندادیم عقب ماندیم.

فرمانده سپاه شاهرود خاطرنشان کرد: ما امروز در عرصه اقتصادی، سیاسی و فرهنگی مشکل داریم و در عرصه علمی و پژوهشی پیش رو هستیم و صاحب فکر و اندیشه و ایده در جهان.

وی تأکید کرد: این پیشرفت‌ها در بحث علمی به خاطر گوش دادن به سخنان ولایت است و کمبودهای ما در ابعاد دیگر مانند اقتصاد به خاطر بی‌توجهی به رهنمودهای ولایت جامعه است.

مطهری با بیان اینکه امروز ولایت فقیه ما نماد فقیه هسته‌ای است، گفت: عَلَم حکومت اسلامی را هیچکس نمی‌تواند بلند کند مگر اینکه اصل بصیرت را داشته باشد.

وی تأکید کرد: کسی که دشمن را دوست تلقی می‌کند بر عهده خود استوار نیست و پیمان‌شکن است و باید بدانیم بصیرت و صبر دو بازوی حرکت ما در مسیر مستقیم ولایت است.






برچسب ها : بسیج اصناف الهادی  ,