اتحاد و وحدت در کشور باید حول محور ولایت فقیه باشد

خبرگزاری بسیج: استاد حوزه و دانشگاه مشهد مقدس گفت: اتحاد و وحدت در کشور باید حول محور ولایت فقیه باشد و اگر غیر این باشد اتحاد نیست و بلکه تفرقه است.

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان سمنان، حجت‏الاسلام امیر حاج عبداللهیان در گردهمایی بسیجیان پایگاه صاحب الزمان(عج) حوزه مقاومت بسیج مساجد و محلات علی ابن ابیطالب(ع) که به مناسبت هفته وحدت با حضور بیش از 500 نفر در مسجد حضرت ابوالفضل(ع) منطقه باغزندان شاهرود برگزار شد، در سخنانی با گرامیداشت میلاد نبی اکرم(ص) و امام صادق(ع) و هفته وحدت اظهار کرد: امروز که همه غرب دست در دست هم داده تا اسلام را شکست دهند لازم است که شیعه و سنی وحدت و انسجام داشته باشند.

وی افزود: دشمنان با ایجاد تفرقه و اختلاف بین مسلمانان در صدد هستند منابع زیززمینی را غارت کنند و به نفع خود از این اختلاف بهره برداری مادی و معنوی کنند.

استاد حوزه و دانشگاه مشهد مقدس خاطرنشان کرد: سیاست استعماری این است که بین مسلمانان آتش روشن کرده و آنان را به جان هم اندازند.

وی تصریح کرد: شیعه و سنی های نبوی که بیش از 90 درصد اهل تسنن نبوی هستند مشکلی با هم ندارند چرا که آنان اهل بیت(ع) را قبول دارند و به آنان عشق می‏ورزند.

حاج عبداللهیان بیان کرد: شیعیان با سنی‏های سلفی و تکفیری مشکل دارند؛ چرا که آنان اهل بیت (ع) را قبول ندارند و دشمنان قرآن و اهل بیت(ع) هستند، اگر چه آنان به خون شیعه تشنه هستند.

وی تأکید کرد: اگر اتحاد و وحدت در کشور حول محور ولایت فقیه نباشد، اتحاد نیست بلکه تفرقه است و باید به این موضوع دقت لازم و کافی شود.

استاد حوزه و دانشگاه مشهد مقدس با بیان اینکه اسلام دین کامل و پیامبر اسلام خاتم الانبیا است، افزود: این بدان معنی است که خداوند تمام نعمت ‏ها و رحمت ‏ها و هدایت‏ های خود را به وسیله اسلام و پیامبر خاتم بر انسانها ارزانی کرده و دیگر عذری از کسی پذیرفته نیست و حجت بر همه تمام شده است.

وی گفت: پیامبر الگوی کامل و حجت خداوند بر زمین است و باید همه از این پیامبر و دین او پیروی کنند که اگر اینگونه نکنند، به بیراهه رفته اند و مسیر را درست انتخاب نکرده و عقوبت خواهند شد.

حاج عبداللهیان با اشاره به امام صادق(ع) نیز گفت: ایشان توانستند در دوران خود اسلام را بسط و گسترش دهند و الگویی تمام و کمال از اسلام در تمام ابعاد فردی و اجتماعی انسان با توجه به قرآن و سنت پیامبر ارائه نمایند.

وی تاکید کرد: امام صادق (ع) شاگردان بسیاری را در علوم مختلف فردی و اجتماعی و طبیعی و ماوراء طبیعت تعلیم و تربیت کرد و علوم مختلف را تبیین و تشریح کرد که امروز بیساری از آن دانشمندان پدر علوم مختلف تاریخ نام برده می‏ شوند.

استاد حوزه و دانشگاه مشهد مقدس تصریح کرد: باید این روزها و شبها را گرامی بداریم و در جهت ایجاد اتحاد و وحدت مسلمانان تلاش کنیم که این اتحاد و وحدت سبب نابودی دشمنان زمینه سازی ظهور عدالت گستر حقیقی خواهد شد.






برچسب ها : بسیج مساجد و محلات  ,