اتحاد رمز پیروزی جبهه حق بر باطل است

خبرگزاری بسیج: مسئول تعلیم و تربیت بسیج سپاه شاهرود گفت: باید مراقب شیاطین انس و جن باشیم و بدانیم که اتحاد رمز پیروزی و موفقیت جبهه حق بر کفر و باطل است.

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان سمنان، حجت‏ الاسلام سیدرضا مرتضوی در جمع حلقه ‏های صالحین پایگاه قمربنی هاشم(ع) حوزه مقاومت بسیج نجف اشرف که با حضور 100 نفر در حسینیه روستای دیزج شاهرود برگزار شد با تبریک ولادت پیامبر اکرم(ص) و امام صادق(ع) اظهار کرد: خداوند در قرآن می‏ فرماید«جاء الحق و ذهق الباطل ان الباطل کان ذهوقا» و این برای تولد پیامبر صدق می‏ کند که با آمدن ایشان باطل‏ها از میان رفت و حق بر جهان سایه افکند و باطل برای همیشه محو خواهد شد.

وی افزود: تولد پیامبر اکرم(ص) سبب شد که تمام فرشتگان بر زمین هبوط کند و این میلاد فرخنده را به همه تبریک بگویند و این میان شیطان از این میلاد فرخنده بسیار ناراحت و خشمگین بود.

مرتضوی خاطرنشان کرد: شیطان بر زمین آمد و دید گرد خانه کعبه فوج فوج ملائکه هستند و خود را بدانجا رساند و جبرئیل را دید و از او در مورد علت این حادثه پرسید که جبرئیل به او گفت«امشب نوزادی متولد می‏ شود که بهترین خلق جهان از اول تا آخر است و تو را در او راهی نیست».

وی افزود: شیطان بسیار ناراحت و خشمگین شد و از آنجا گریخت و فرار کرد، اما جبرئیل به او در مورد امت پیامبر گفت«تو می‏توانی بر آنها مسلط شوی» که آنگونه شد و بعد از رحلت پیامبر عده ای قلیل در مراسم تشییع جناز و نماز او شرکت کردند؟!

مسئول تعلیم و تربیت بسیج سپاه شاهرود خاطرنشان کرد: باید مراقب شیاطین باشیم که در همه حال در کمین ماست و باید ما که امت پیامبر رحمت و مرحمت هستیم، این نکته را به خوبی بدانیم که اتحاد مسلمانان مانع دخالت بیگانگان و شیاطین در صفوف امت اسلام می‏ شود و این نابودی اهل باطل را به دنبال دارد.

مرتضوی تأکید کرد: برگزاری حلقه‏ های صالحین نیز با این هدف است که معرفت و بینش ما نسبت به اسلام و پیامبر و ائمه افزایش یابد و ما بتوانیم با وحدت و بصیرت در برابر دشمنان بایستیم و باطل را از میان ببریم.

وی بیان کرد: اکنون از هر روز دیگر باید بیشتر مراقب دشمنان باشیم و با حفظ اتحاد و وحدت در برابر دشمنان توطئه ‏های آنان را ناکام بگذاریم و آنها را به زوال و نابودی رهنمون سازیم و حق را بگسترانیم.

مسئول تعلیم و تربیت بسیج سپاه شاهرود با تأکید بر برگزاری منظم و منسجم حلقه‏ های صالحین اظهار کرد: باید به خودسازی اعضا بسیج توجه و تلاش کرد تا آنها را برای آینده نظام و اسلام آماده کرد و با خودسازی بسیجیان جامعه را نیز از این طریق ساخت.






برچسب ها : بسیج مساجد و محلات  ,