برگزاری برنامه‏ های هفته وحدت و میلاد پیامبر و امام صادق در شاهرود

خبرگزاری بسیج: پایگاه‏ های حوزه مقاومت بسیج مساجد و محلات علی ابن ابیطالب(ع) شاهرود برنامه ‏های مختلفی را برگزار کردند.

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان سمنان،مسئول روابط عمومی حوزه مقاومت بسیج مساجد و محلات علی ابن ابیطالب(ع) در مصاحبه با خبرگزاری بسیج استان سمنان اظهار کرد: در گرامیداشت هفته وحدت و میلاد پیامبر اکرم(ص) و امام صادق(ع) برنامه‏ های مختلفی به همت پایگاه ‏های این حوزه در حال برگزاری است.

محمدقاسم مویدی افزود: برگزاری ایستگاه صلواتی به همت پایگاه امام سجاد(ع) در میدان ولایت شاهرود در هفته وحدت و شب میلاد پیامبر اکرم و امام صادق(ع) و توزیع بسته‏ های فرهنگی برگزار شد.

وی خاطرنشان کرد: نوشتن شعار بر روی ماشین‏ها با عناوین چون«محمد رسول الله،یا امام جعفر صادق(ع)،لبیک یا رسول الله و هفته وحدت مبارک» از جمله فعالیت‏های این پایگاه در شب میلاد و هفته هفته است.

مویدی تصریح کرد: برگزاری جشن هفته وحدت و میلاد پیامبر و امام صادق در تمام پایگاه‏ های مساجد و محلات با برگزاری سخنرانی و مدیحه سرایی از دیگر برنامه‏ های پایگاه‏ های بسیج در هفته وحدت و میلاد پیامبر اکرم(ص) است که در حال اجرا است.

وی تأکید کرد: این برنامه ‏ها در طول هفته وحدت و شب و روز میلاد پیامبر در سطح پایگاه های بسیج مساجد و محلات حوزه علی برگزار می‏ شود و بسیجیان و امت حزب الله در آن حضور فعال دارند.






برچسب ها : بسیج مساجد و محلات  ,