ویژه برنامه ‏های دهه فجر در بسیج هنرمندان شاهرود اجرا می‏ شود

خبرگزاری بسیج: مدیر کانون بسیج هنرمندان شهرستان شاهرود گفت: ویژه برنامه‏های دهه فجر با مشارکت و حضور هنردوستان در بسیج هنرمندان شاهرود اجرا می‏ شود.

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان سمنان، عباس اعتماد در بازدید مسئول تربیت و آموزش سپاه ناحیه شاهرود از کانون بسیج هنرمندان شاهرود، ضمن تبریک ایام ربیع و هفته وحدت بیان کرد: باید قدر نعمت وحدتی که برادران سنی و شیعه با انسجام در تمام کشور با هم زندگی می‏ کنند را بدانیم و امروز ما بزرگترین نعمت که همان امنیت است را به برکت خون شهیدان انقلاب داریم و انقلاب اسلامی نیز ثمره خون شهدا و نیت خالصانه امام و مقاومت فرزندان انقلاب است .

وی درادامه افزود: اهمیت برگزاری با شکوه هفته وحدت بر هیچ کس پوشیده نیست؛ چرا که یکی از مهم‌ترین محورهای این هفته لزوم توجه به اتحاد و وحدت بین مسلمان به‌ ویژه شیعه و سنی است.

مدیر کانون بسیج هنرمندان شاهرود اظهار کرد:  برگزاری برنامه‌های هم‌اندیشی بین مسلمانان زمینه‌ساز تقویت وحدت است و همه ماباید به این برنامه‌ها توجه خاص داشته باشیم؛ چرا که توان آنان را در برابر دشمنان، صدها و هزارها برابر مى‏کند و موجب سربلندى و عزت و اقتدار بى ‏نظیر آنان درسراسرجهان خواهد شد.

اعتماد در پایان با اشاره به اینکه از افتخارات این کانون بهره ‏گیری از اساتید مجرب در رشته‏های  مختلف هنری مثل موسیقی و هنرهای تجسمی، شعر و... در قالب گروه‏ های صالحین، از گروه نمایشی دختران بهشت (ویژ ه خواهران) که در عین رعایت حجاب کامل کارهای نمایشی انجام می‏دهند، نام برد.

وی به برنامه‏ های این کانون در دهه فجر اشاره کرد و گفت: برگزاری مسابقه ساخت مترسک‏های استکباری در راهپیمایی 22بهمن، گلباران قبور شهدا و اجرای برنامه‏ های نمادین و... نیز طبق سنوات گذشته، از برنامه‏ های اجرایی کانون بسیج هنرمندان شاهرود با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شاهرود در دهه فجر است.






برچسب ها : بسیج هنرمندان  ,