نظام صالحین در اقشار بسیج با قدرت پیگیری شود

خبرگزاری بسیج: مسئول تعلیم و تربیت بسیج سپاه شاهرود گفت: نظام صالحین باید در مهم اقشار بسیج با قدرت و شدت پیگیری شود و توجه به این موضوع سبب ایجاد شبکه ای قوی از نیروهای فعال بسیجی که بصیرت و معرفت را توامان دارند، خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان سمنان، حجت الاسلام والمسلمین مرتضوی در جلسه شورای بسیج اقشار سپاه شاهرود با موضوع صالحین که با حضور  فرماندهان حوزه ‏ها و اقشار بسیج در سالن اجتماعات جلسات بسیج طلاب و روحانیون این شهرستان برگزار شد، در سخنانی با گرامیداشت هفته وحدت با تأکید بر برگزاری جلسات منظم صالحین در اقشار بسیج بیان کرد: برگزاری هدفمند و با برنامه حلقه‏ های صالحین در پایگاه ‏ها و اقشار بسیج باید به طور جدی دنبال شود تا نتیجه مطلوب حاصل شود.

وی تصریح کرد: نظارت و سرکشی از حلقه‏ های صالحین  و بررسی مشکلات و موانع اجرای حلقه ‏ها می‏ تواند در انجام مؤثر و سودمند این حلقه ‏ها در اقشار مختلف بسیج اثرگذار و سودمند باشند.

مسئول تعلیم و تربیت بسیج سپاه شاهرود با بیان اینکه در هفته وحدت تلاش شود در حلقه ‏های صالحین در خصوص اتحاد و وحدت جلسات برگزار شود، افزود: در هفته وحدت حلقه ‏های صالحین پایگاه ‏ها و اقشار بسیج در جهت تبیین وحدت جهان اسلام و دیدگاه ‏های پیامبر و قرآن در این زمینه بحث و گفتگو کنند.

مرتضوی تصریح کرد: عملکرد اقشار مختلف بسیج در صالحین مبنای فعالیت‏های آنان است و باید به این موضوع مهم و راهبردی بیش از گذشته توجه کرده و پایگاه ‏های خود را توجیه کنند.

مسئول راهبردی سپاه ناحیه شاهرود نیز در سخنانی با تأکید بر کادرسازی در بسیج گفت: ما نیاز به کادری مجرب و توانمند برای آینده کشور و بسیج هستیم و باید این کادرسازی را در حلقه‏ های صالحین دنبال کنیم.

حسین گرزین افزود: تلاش ما در مرکز راهبردی ناحیه این است که بتوانیم با برنامه ‏ریزی و استفاده از نیروهای متخصص و توانمند و مشورت با آنها در جهت هرچه بهتر برگزاری برنامه ‏ها بسیج کوشا باشیم.

در این جلسه فرماندهان حوزه‏ ها و اقشار بسیج در خصوص برنامه ‏های صالحین و مشکلات و موانع آنها و راه حل‏های پیشنهادی بحث و تبادل نظر کردند.






برچسب ها : بسیج مساجد و محلات  ,