اجرای طرح هادیان مشاور خانواده در اقشار بسیج

خبرگزاری بسیج: در کارگروه تخصصی اجتماعی مجمع بسیج شهرستان که با حضور اعضا بسیج برگزار شد، طرح هادیان مشاور در سطح پایگاه ‏های بسیج مساجد و محلات و اقشار بسیج مطرح شد.

مسئول راهبردی سپاه ناحیه شاهرود در حاشیه این جلسه در گفت‏وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج استان سمنان اظهار کرد: در جلسه کارگروه تخصصی اجتماعی بسیج که با حضور اعضا در کانون بسیج جوانان شاهرود برگزار شد، طرح هادیان مشاور طرح و بحث شد.

حسین گرزین افزود: در این جلسه در خصوص موضوع طلاق در جامعه و رواج آن بحث‏های گوناگونی انجام و به این نتیجه رسید که باید مشاوره در سطو ح مختلف جامعه در دسترس همگان باشد.

وی تصریح کرد: با توجه به این امر طرح هادیان مشاور خانواده جهت اجرایی شدن در کلیه سطوح بسیج شهرستان مطرح شد و در این خصوص بحث و تبادل نظر انجام شد.

مسئول راهبردی سپاه ناحیه شاهرود خاطرنشان کرد: در این طرح مشاوران بسیجی در سطح مساجد، دانشگاه‏ها، مدارس و ادارات و ارگان‏های مختلف حضور یافته و مشاوره خانوادگی ارائه می‏دهند.

گرزین با بیان اینکه مقرر شد این طرح در جلسات آتی مورد بررسی تکمیلی قرار گیرد، افزود: بعد از تصویب کامل طرح در کارگروه جهت تصویب به کمیسیون تلفیق و بعد در مجمع بسیج شهرستان طرح و با تصویب مجمع اجرایی می شود.






برچسب ها : راهبردی ناحیه  ,