وقایع تاریخ انقلاب برای نسل جوان جامعه تبیین شود

خبرگزاری بسیج: فرمانده سپاه شاهرود گفت: باید وقایع تاریخ پرفراز و نشیب انقلاب اسلامی برای نسل جوان و نوجوان جامعه تبیین و تشریع شود.

به گزارش خبرگزاری بسیج در استان سمنان، عباس مطهری در جلسه ستاد دهه فجر سپاه ناحیه شاهرود با حضور شورای مدیران و فرماندهان حوزه‌ها و اقشار بسیج در سالن جلسات سپاه ناحیه شاهرود برگزار شد، در سخنانی با اشاره به دهه فجر گفت: دهه فجر یادآور پیروزی بزرگ ملت مسلمان ایران بر طاغوت زمان و پیروزی اسلام بر کفر است.

وی افزود: بهمن ماه برای ملت ما ماه پیروزی خون بر شمشیر و حق بر باطل است و باید با توجه به شأن این ماه و دهه فجر برنامه‌ریزی کرد.

فرمانده سپاه شاهرود خاطرنشان کرد: باید در آغاز سی و ششمین  سال تشکیل حکومت اسلامی در جهان با شکوه خاص و برنامه‌ریزی مدون برنامه‌ها را اجرا کرد و برای نسل های جدید این واقع مهم را تشریح و تبیین کرد.

مطهری تصریح کرد: دشمنان ما 35 سال تلاش کردند تا ملت ما را از مسیر خود خارج کنند؛ اما نتوانستند و هر کاری انجام دادند به در بسته خوردند و این اتحاد و ایمان و بصیرت این ملت در برابر آنان سد محکمی بود.

وی بیان کرد: باید همه اقشار بسیج با برنامه‌ریزی صحیح و با توجه به پتانسیل و ظرفیت سازی در تبیین و تشریح این حادثه بزرگ برای جامعه و به خصوص نسل نوجوان و جوان تلاش کنند.

فرمانده سپاه شاهرود با بیان اینکه تأثیرگذاری بسیار مهم است، گفت: همانطور که انقلاب اسلامی ایران در جهان تأثیرات فراوانی گذاشت باید برنامه‌های سالگرد این اتفاق بزرگ نیز تأثیرات خود را در جامعه چه در سطح ملی و چه بین‌المللی داشته باشد.

در این جلسه چهار کمیته برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر برگزار شدن دهه مبارک فجر در سپاه شاهرود تشکیل شده و مقرر شد فرماندهان حوزه‌ها محلات و مساجد و اقشار بسیج برنامه‌های پیشنهادی و عملیاتی خود را به دبیرخانه ستاد دهه فجر ارائه کنند و برنامه‌ریزی دقیق و اثرگذار داشته باشند.






برچسب ها : دهه فجر  ,