همایش شورای بسیج شهرستان شاهرود با هدف ترویج فرهنگ و تفکر بسیجی با حضور اعضا در کانون بسیج جوانان شاهرود برگزار شد.

مسئول بسیج اقشار و مرکز راهبردی سپاه ناحیه شاهرود در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج استان سمنان اظهار کرد: جلسه شورای بسیج شهرستان شاهرود با حضور فرماندهی سپاه و اعضا هیئت رئیسه مجمع بسیج،روسای کارگروه های 8 گانه تخصصی موضوعی و روسای شورای همفکری اقشار 20گانه بسیج تشکیل شد.

حسین گرزین افزود: در این جلسه سرهنگ پاسدار عباس مطهری فرمانده سپاه شاهرود در خصوص آسیب های شورای همفکری اقشار و کارگروه های تخصصی سخنانی را بیان نمود.

وی خاطرنشان کرد: در ادامه در این خصوص بحث و تبادل نظر با اعضا انجام گرفت و در پایان مصوب شد روسای اقشار و کارگروه ها راه حل های خود را مبنی بر کیفی سازی شورا به مرکز راهبردی سپاه ارائه نمایند.

گرزین با بیان اینکه برگزاری این جلسات برای ارائه نظرات اثرگذار به مجمع بسیج شهرستان است اظهار کرد: موضوعات و طرح های ارائه شده کارگروه های تخصصی پس از تایید شورا و کارگروه تلفیق در مجمع بسیج شهرستان برگزار و تصویب خواهد شد.

مسئول مرکز راهبردی سپاه شاهرود بیان کرد: دومین مجمع بسیج شهرستان شاهرود در سال جاری در بهمن ماه برگزار خواهد شد و تصمیمات مهمی در خصوص بسیج و برنامه های شهرستان در آن مجمع ارائه خواهد شد که امیدواریم با رای اعضا تصویب شود.

لازم به ذکراست مجمع بسیج شهرستان در جهت ترویج فرهنگ و تفکر بسیج در سطح جامعه و نهادی های مختلف دولتی و غیر دوتی و با حضور بسیجیان نخبه و صاحب ایده و طرح و اثرگذار و همچنین روسای ادارات و ارگان های شهرستان برگزار می شود و مصوبات آن قابلیت اجرا در سطح شهرستان را دارد.






برچسب ها : راهبردی ناحیه  ,