مسئول راهبردی سپاه ناحیه شاهرود گفت: طرح پیشنهادی مدیریت پیمان در بسیج در راستای اقتصاد مقاومتی و ایجاد بنگاه های زودبازده با سرمایه گذاری بسیجیان شهرستان شاهرود است.

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان سمنان، حسین گرزین در کارگروه تخصصی اقتصاد مجمع بسیج شهرستان  شاهرود که با حضور اعضا اقشار بسیج و با ریاست مهندس ارزانی و دبیری بسیج سازندگی ناحیه در سالن کنفرانس کانون بسیج جوانان شاهرود برگزار شد، به تشریح طرح پیشنهادی مدیریت پیمان در بسیج پرداخت و بیان کرد: در این طرح طرح های سرمایه گذاری و کارخانجات مختلف که راکد و یا دارای تجهیزات هستند با مشارکت و سرمایه گذاری بسیجیان دوباره احیا و وارد مدار تولید می شوند.

وی افزود: در این طرح کارخانجاتی که ایجاد تولید نمی‌کنند و یا نیروی فعال کار ندارند از پتانسیل بسیجیان جویای کار استفاده و با هدفمندی وام‌های بسیج سازندگی این طرح‌ها وارد مدار تولید می‌شوند.

مسئول راهبردی سپاه ناحیه شاهرود خاطرنشان کرد: جامعه هدف این طرح اقشار مختلف بسیجیان فعال می باشند که با اجرای این طرح می توانیم نیاز کارخانجات و موسسات شهرستان را برآورده سازیم و کنترل و سیستم اجرایی و اعتبار مالی را بررسی نماییم.

گرزین تأکید کرد: مقرر شد در جلسات آتی این طرح ارزیابی لازم شود و برای طرح در کمیسیون تلفیق مجمع مطرح و برای تصویب نهایی و اجرای طرح به مجمع بسیج شهرستان شاهرود ارائه شود.

لازم به ذکراست کارگروه اقتصادی یکی از کارگروه های نه گانه مجمع بسیج شهرستان است که برای تحقق برنامه‌ها و اهداف بسیج در شهرستان تشکیل شده است و پیگیری برنامه‌های اقتصادی شهرستان است.






برچسب ها : راهبردی ناحیه  ,