بازدید از طرح‌های بسیج سازندگی در مناطق محروم شاهرود

خبرگزاری بسیج: به گزارش خبرگزاری بسیج از استان سمنان، نمایندگان ستاد کل سپاه از طرح های بسیج سازندگی سپاه ناحیه شاهرود بازدید کردند.

مسئول بسیج سازندگی سپاه شاهرود در مصاحبه با خبرنگار خبرگزاری بسیج از استان سمنان اظهار کرد: نمایندگان ستادکل سپاه در سرکشی از ناحیه شاهرود طرح های بسیج سازندگی را در مناطق محروم شهرستان شاهرود مورد بازدید قرار دادند.

جواد رضوانی افزود: این اکیپ با حضور در مناطق محروم سطوه و طرود از نزدیک با طرح های اجرایی در این مناطق برای رفع محرومیت و کمک به مردم محروم منطقه بازدید کردند.

وی تصریح کرد: این اکیپ علاوه بر بازدید از طرح های سازندگی در خصوص اجرای پروژه بیمارستان صحرایی در منطقه محروم طرود و بازخورد اهالی منطقه از این موضوع اعلام رضایت و تشکر کردند.

رضوانی همچنین با اشاره به سرکشی از حوزه ها و کانون های بسیج در انجام فعالیت های محوله گفت: بسیج سازندگی ناحیه به همراه نماینده بسیج سازندگی استان با حضور در حوزه ها و کانون بسیج اقشار از فعالیت های سازندگی و ابلاغی آنها از نزدیک آشنا شدند.

وی خاطرنشان کرد: در این بازرسی ها از نحوه عکلکرد و اجرای برنامه های ابلاغی بسیج سازندگی ارزیابی و مشکلات و معایب احتمالی مورد ارزیابی و تحلیل قرار و در جهت رفع آن تاکید و راه حل اتخاذ شد.

مسئول بسیج سازندگی سپاه شاهرود تصریح کرد: در امر سازندگی پایگاه های محلات و بسیج اقشار برنامه های خوبی را در این نه ماهه برگزار کرده اند و استقبال از این برنامه ها بسیار خوب است.






برچسب ها : بسیج سازندگی  ,