به همت اداره ورزش و جوانان شاهرود هیات ورزشی جانبازان و معلولان با تمرینات مستمر و مفید خود را احیا کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در شاهرود، در این چارچوب مسابقه والیبال نشسته بین معلولین و جانبازان این شهر در سالن ورزشی جانبازان و معلولین با حضور  روسای ادارت شهرستان و جمعی از روحانیون و خانواده شهداء و جانبازان و معلولان برگزار شد.

مسئول اداره ورزش و جوانان شاهرود گفت: در هفته بسیج شاهرود میزبان مسابقات کشوری معلولان و جانبازان خواهد بود که در این دوره از  مسابقات ورزشکاران معلول و جانباز از استان‌های خراسان، قم، آذربایجان‌غربی و شمال شرکت می‌کنند.

علی رحیمیان افزود: تیم‌های خواهر و برادر ما از آمادگی بسیار خوبی برخوردارند و اظهار امیدواری کرد که در 7 آذر یعنی روز افتتاحیه این دوره از مسابقات مردم جهت تشویق عریزان ورزشکار جضور پررنگی داشته باشند.

همچنین امام جمعه موقت شاهرود گفت: تهذیب نفس و نشاط جسمانی باید توأم باشد، این دو یعنی تربیت و پرورش روح و جسم دو بال هستند که باید به هرکدام اهمیت داد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین امینی ورزش را برای جانبازان و معلولین ضروری دانست و افزود: نشاط حاصل از ورزش موجبات زندگی بهتر را برای عزیزان فراهم می‌کند.

گفتنی است: تیم ورزشی معلولان و جانبازان به منظور آمادگی مسابقاتی برگزار کرده که از جمله در مصاف با سمنان پیروز میدان بوده در فریدون‌کنار نائب قهرمانی را کسب کرده و با گرگان به مقام دوم دست یافته است.






برچسب ها : بسیج ادارات  ,