به گزارش خبرگزاری بسیج از استان سمنان، کارگروه تخصصی علمی پژوهشی مجمع بسیج شاهرود به ریاست نوروزعلی کاویانی معاونت آموزشی اداره آموزش و پرورش و دبیری حسین گرزین در اتاق جلسات کانون جوانان بسیج شاهرود تشکیل جلسه داد و پیرامون موضوعات علمی و پژوهشی قابل اجرا در شهرستان با حضور اعضا از اقشار مختلف بسیج بحث و تبادل نظر شد.

در این کارگروه تخصصی اجتماعی که به ریاست لطفی وکیل دادگستری و حسین شجاعی و با حضور اعضا از اقشار مختلف بسیج در اتاق جلسات کانون جوانان بسیج برگزار شد در خصوص موضوع هنجارها و ناهنجاری های شهرستان بحث و تبادل نظر گردید.

این دو کارگروه تخصصی با هدف بررسی برنامه ها اجرایی و مورد نیاز علمی پژوهشی و اجتماعی در بسیج و سطح جامعه برای سومین بار در طول سال 92 تشکیل جلسه داد تا نتایج این جلسات در جلسه بعدی جمع بندی و به شورای مرکزی مجمع بسیج شهرستان برای طرح در جلسه مجمع بسیج شهرستان شاهرود در بهمن ماه برنامه ریزی شود.

لازم به ذکراست: کارگروه های تخصصی دهگانه مجمع بسیج شهرستان شاهرود با هدف بررسی و تحلیل محتوایی برنامه های بسیج شهرستان با حضور صاحبنظران و کارشناسان اقشار مختلف بسیج تشکیل شده و جلسات مختلفی در راستای برنامه ها برگزار و نتایج را به مجمع بسیج شهرستان برای تصویب و ابلاغ ارسال می کنند.






برچسب ها : اخبار سپاه شاهرود  ,