مسئول روابط عمومی کانون بسیج فرهنگیان شاهرود گفت: اردوی تربیتی فرهنگی فرهنگیان بسیجی شاهرود با حضور برترین‌های حلقه‌های صالحین و خانواده‌های آنان در مشهد مقدس برگزار شد.

سیدمحمدرضا میررضایی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از استان سمنان اظهار کرد: اردوی سه روز فرهنگیان بسیجی شاهرود در مشهد مقدس با حضور برترین‌های حلقه‌های صالحین و خانواده‌های آنان برگزار شد.

وی افزود: در این اردو بیش از 100 نفر از فرهنگیان بسیجی و خانواده‌های آنان حضور داشتند که از برنامه های اجرایی این اردو بهره‌مند شدند.

مسئول روابط عمومی کانون بسیج فرهنگیان شاهرود تصریح کرد: در این اردو علاوه بر زیارت امام رضا(ع)، برنامه سخنرانی مذهبی و برگزاری حلقه‌های صالحین با موضوعات خانواده و تهدیدات نرم با استفاده از اساتید حرم مطهر امام رضا(ع) انجام شد.

میررضایی خاطرنشان کرد: این اردو با هدف تجلیل از برترین‌های حلقه‌های صالحین بسیج فرهنگیان و تجدید قوا و روحیه فرهنگیان بسیجی برگزار شد.

وی با اشاره به برگزاری اردوهای مختلف برای فرهنگیان بسیجی گفت: در سال جاری دو اردوی خارج از استان و چهار اردوی داخل استان برای فرهنگیان بسیجی عضو حلقه‌های صالحین برگزار شده و تا پایان سال نیز اردوهای داخل و خارج از استان برنامه‌ریزی شده که اجرا خواهد شد.a






برچسب ها : بسیج فرهنگیان  ,