بسیج باید منجر به خودشناسی و معرفت نفس شود

خبرگزاری بسیج: مربی نظام صالحین بسیج مساجد و محلات شاهرود گفت: بصیرت، اخلاص و عمل به موقع از ویژگی‌های بسیجیان است که دستاورد و کارکرد اصلی بسیج باید منجر به خودشناسی و معرفت نفس شود.

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان سمنان، مهدی عرب‌اسدی از مربیان شجره طیبه صالحین در گردهمایی هیئت منتظران موعود پایگاه مقاومت امام حسن عسکری(ع) حوزه مقاومت محلات علی ابن ابیطالب (ع) ناحیه شاهرود که با حضور 120  نفر از بسیجیان در محل مسجد سیدالشهداء (ع) شهرک ابوذر برگزار شد در سخنانی عنوان کرد: آنچه سبب هراس دشمنان از کشور ما شده است ایران هسته‌ای نیست، بلکه اقتدار ایران اسلامی است.

وی افزود: به فرموده مقام معظم رهبری کشور می‌تواند با بسیج به بهترین نحو اداره شود؛ چرا که اگر در کشوری نوای دلنشین تفکر بسیج طنین انداز شود، چشم طمع دشمنان کور خواهد شد.

فرمانده پایگاه مقاومت امام حسن عسکری(ع) با اشاره به اینکه انقلاب ایران هر روز در حال صادر شدن به تمام نقاط جهان است، اظهار کرد: انقلابی که بر تقکر بسیجی استوار بود با رهبری داعیانه امام راحل (ره) نیزبه پیروزی رسید و اکنون با مدیریت و درایت مقام معظم رهبری به الگویی بی نظیر برای تمام مسلمانان جهان که در پی استقلال و آزادی هستند تبدیل شده است.

مهدی عرب‌اسدی تصریح کرد: روحیه بسیجی به تاسی از روح عاشورا و حسین)ع) است و بسیجیان با پیروی از قیام عاشورا و خط امام راحل (ره) در تمامی عرصه‌ها حضور داشته و خواهند داشت، چرا که در هر نقطه‌ای که تفکر بسیجی وارد شود دگرگونی و تحول را به ارمغان خواهد آورد.

وی با اشاره به سه عنصر بسیج در کلام مقام معظم رهبری افزود: بصیرت، اخلاص و عمل به موقع از ویژگی‌های بسیجیان است که دستاورد و کارکرد اصلی بسیج باید منجر به خودشناسی و معرفت نفس شود.






برچسب ها : بسیج مساجد و محلات  ,