فرمانده حوزه مقاومت بسیج مساجد و محلات خاتم الانبیا شاهرود گفت: همایش میقات صالحین پایگاه امام خامنه‌ای حوزه مقاومت بسیج مساجد و محلات خاتم الانبیا شاهرود برگزار شد.

 

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان سمنان، روح الله اشرفی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج استان سمنان اظهار کرد: همایش میقات صالحین پایگاه امام خامنه‌ای با حضور 8 حلقه صالحیندر مسجد غربای شاهرود برگزار شد.

وی افزود: در این برنامه 155 نفر از بسیجیان پایگاه در قالب هشت حلقه صالحین به صورت نمادین تشکیل جلسه دادند که مسئول نظام صالحین استان در این همایش حضور و از حلقه‌ها سرکشی کرد.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج مساجد و محلات خاتم الانبیا شاهرود تصریح کرد: در این همایش نمادین که با حضور مسئولان تعلیم و تربیت سپاه استان و شهرستان در مسجد غربای شاهرود بر پا شد گروه‌های صالحین به صورت مجزا تشکیل حلقه صالحین دادند.

اشرفی خاطرنشان کرد: در این همایش یک حلقه دانشجویی، یک حلقه پیشکسوتان، یک حلقه شورای پایگاه و سه حلقه نوجوانان و یک حلقه جوانان و یک حلقه نونهالان تشکیل شد.

وی اظهار کرد: در پایان این همایش جلسه جمع‌بندی با حضور مسئول تعلیم و تربیت بسیج سپاه استان برگزار و نقطه نظرات سرگروه ها و فرمانده پایگاه در خصوص صالحین مطرح شد.

لازم به ذکراست هیئت بازرسی تعلیم و تربیت سپاه استان یک هفته جهت بررسی میدانی نظام صالحین سپاه شاهرود در حوزه‌ها و پایگاه‌های بسیج محلات و مساجد و اقشار بسیج حاضر و از برنامه‌های صالحین سرکشی و نظارت انجام دادند و جلسه جمع بندی نظارت ستادی سه ماهه وم سال 92 نظام صالحین با حور سردار استادحسینی و مسئول تعلیم و تربیت سپاه استان و فرماندهی و مسئولین سپاه شاهرود برگزار و نقاط ضعف و قوت نظام صالحین در شهرستان شاهرود بحث و بررسی شد.






برچسب ها : بسیج مساجد و محلات تعلیم و تربیت بسیج  ,