مسئول کانون بسیج هنرمندان شهرستان سمنان گفت: سازمان بسیج هنرمندان کل کشور طی نامه‌ای کانون بسیج هنرمندان شهرستان شاهرود را موفق اعلام و از مدیر این کانون تقدیر کرد.

علی عشقی با اعلام این خبر به خبرنگار خبرگزاری بسیج در شاهرود گفت: فعالیت‌های چشم‌گیر بسیج هنرمندان شاهرود دراجرای برنامه‌های مختلف در سال 91 و مشارکت ارزشمند و موفق در برگزاری جشنواره کشوری تئاتر کودک و نو جوان در شاهرود از مهمترین دلایل این انتخاب است.

مدیر کانون بسیج هنرمندان شهرستان شاهرود نیز گفت: بنده به نمایندگی از طرف همه هنرمندان بسیجی این شهرستان انتخاب شده‌ام، چون در واقع مهمترین قسمت این موفقیت به همکاران بنده که بسیجی‌وار در فعالیت کرده‌اند، برمی‌گردد.

عباس اعتماد ضمن تقدیر و تشکر از همه اعضای بسیج هنرمندان شاهرود؛ افزود: نقش همه کمیته‌های برگزارکننده به ویژه روابط عمومی و کمیته اطلاع‌رسانی  (دهمین جشنواره سراسری تئاتر بسیج بخش عروسکی و کودک) برای کسب این موفقیت چشمگیر بود.

شایان ذکراست این کانون علاوه براجرای برنامه‌های مختلف فرهنگی ،هنری درسطح شهرستان شامل اجرای بیش از 40 تعزیه سنتی و نمایشی ، 20 نماهنگ نمایشی گروه دختران بهشت ویژه خواهران و برگزاری موفق و مورد رضایت شرکت‌کنندگان دهمین جشنواره کشوری تئاتر کودک که برای نخستین بار در شهرستان اجرا می‌شد، به همت انجمن سفال نیز خشت‌ها و کتیبه‌های دارای رکورد جهانی با نام‌های امام علی (ع)، امام حسین (ع) و امام رضا(ع) (در حال ساخت توسط استادنوری ) و کتیبه خلیج فارس  را در کارنامه درخشان خود دارد.






برچسب ها : بسیج هنرمندان  ,