کارگاه تخصصی توانمندسازی درشاهرود برگزار شد

خبرگزاری بسیج: فرمانده حوزه مقاومت بسیج اصناف الهادی شاهرود گفت: کارگاه تخصصی توانمند سازی و هدایت تولیدکنندگان و اصناف در جهت راه اندازی شرکت های حمایتی و خرید تولیدات خانگی بسیج اصناف شاهرود برگزار شد.

یحیی حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج استان سمنان اظهار کرد: کارگاه تخصصی توانمندسازی و هدایت تولیدکنندگان و اصناف برای صادرات و توجیه معتمدین بازار در جهت راه اندازی شرکت های حمایتی و خرید تولیدات خانگی بسیج اصناف شاهرود برگزار شد.

وی افزود: در این کارگاه تخصصی مهندس حسین افضل از کارآفرینان برتر بسیج سازندگی شاهرود در خصوص تولیدات داخلی و خانگی و راهکارهای تولید مرغوب و صادرات سخنانی را بیان کرد.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج اصناف الهادی شاهرود تصریح کرد: در این کارگاه که در مسجد قلعه نو بازار شاهرود برگزار شد بیش از 100 نفر از اصناف و بازاریان شاهرود شرکت کرده و از این کارگاه تخصصی بهره مند شدند.

حسینی خاطرنشان کرد: برگزاری این کارگاه از برنامه های ابلاغی بسیج اصناف بود که با همکاری بسیج سازندگی شاهرود برای توانمندسازی اصناف و بازریان بسیجی در جهت تولید و راه اندازی شرکت و صادرات برگزار شد.

وی تاکید کرد: برگزاری این کارگاه ها مورد استقبال اصناف و بازاریان قرار می گیرد و می تواند در ایجاد اشتغال و تولید پایدار در جامعه و تحق اقتصاد مقاومتی تاثیر بسزایی داشته باشد.






برچسب ها : بسیج اصناف الهادی  ,