مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه‌های شاهرود گفت: جوانان به ویژه دانشجویان باید در کنار علم و دانش بصیرت و معرفت خود در زمینه‌های مختلفی سیاسی فرهنگی و اجتماعی را ارتقا بخشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در شاهرود، محمد جلیلی در جلسه تودیع و معارفه مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شاهرود که با حضور مسئولان بسیج دانشجویی استان و شهرستان و ریاست دانشگاه علوم پزشکی و شورای بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شاهرود در تالار سلامت این دانشگاه برگزار شد، در سخنانی با اشاره به اهمیت برنامه‌های فرهنگی بصیرتی در دانشگاه‌ها بیان کرد: رهبر فرزانه انقلاب بارها و بارها تأکید کرده‌اند که دانشجو باید بصیرت داشته باشد و به عنوان افسر جوان در مقابله با جنگ نرم دشمنان معرفی کرده‌اند.

وی افزود: بسیج دانشجویی وظیفه دارد در تقویت علم و دانش دانشجو بر ارتقای معرفت و بصیرت او نیز توجه کند و با استفاده از ابزار و پتانسیل موجود در دانشگاه‌ها این موضوعات را پیگیری کند.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه‌های شاهرود تصریح کرد: فرهنگ بسیجی، فرهنگ اطاعت، اخلاص، عمل، کار و تلاش و ارتقای علمی و فرهنگی خود و جامعه پیرامونی است و این وظیفه در دانشجوی بسیجی ما بیشتر است.

جلیلی با بیان اینکه افسر جنگ نرم اول خودسازی کرده است، افزود: برگزاری حلقه‌های صالحین در جهت همین خودسازی درونی اعضا شکل رفته است و باید مورد توجه همه مسئولان بسیج قرار بگیرد.

وی تأکید کرد: دانشجو باید در این حلقه‌ها خودسازی کند تا بتواند به عنوان یک افسر جنگ نرم در برابر توطئه‌های دشمنان علیه انقلاب و اسلام ایستادگی و بصیرت‌زایی کند.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه‌های شاهرود اظهار کرد: باید صالحین را در دانشگاه‌ها جدی گرفت تا از این راه به خواسته رهبر فرزانه انقلاب که برپایی کرسی‌های آزاداندیشی در دانشگاه‌هاست، برسیم.

در این جلسه زهیر یزدانی به عنوان مسئول جدید بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شاهرود معارفه و از زحمات رضا محمدپور در مدت تصدی این مسئولیت تقدیر شد.

بر اساس این گزارش؛ در دانشگاه علوم پزشکی شاهرود دو پایگاه بسیج برادران و خواهران فعال است.






برچسب ها : بسیج دانشجویی  ,