رئیس دفتر فرمانده کل سپاه در قرارگاه ثارالله گفت: امروز اگر گزینه های اوباما از روی میز به زمین ریخته و او دنبال آنها می گردد از عظمت بسیج و بسیجیان است، چرا که گزینه‌های اوباما زیر پای بسیجیان سالهاست که لِه شده است.

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان سمنان، سردار حسین فضلی در همایش اقتدار بسیج که با حضور خیل بسیجیان پایگاه‌های بسیج مساجد و محلات شهرستان شاهرود در میدان ساعت گل شاهرود برگزار شد با سلام درود به امام حسین(ع) و اصحابش سخنان خود را آغاز و اظهار کرد: سلام بر امام آزادی و رهایی حضرت روح الله بتشکن عصر که بت طاغوت را در ایران شکست و بت استکبار در عصر حاضر را به چالش کشید و سلام بر علمدار عزت اسلامی در عصر حاضر خلف صالح روح خدا و فرماندهی کل قوا و سلام بر شهیدان پرچم نورانی برافراشته در کشور که عَلَم هدایتند.

وی افزود: سلام بر فرزندانمعنوی امام راحل بسیجیان سلحشور و طلایه‌داران عزت و غیرت اسلامی، بسیجیان گردان‌های عاشورا و الزهرا و امام حسین(ع) و بیت المقدس و حلقه‌های صالحین بسیج.

وی تصریح کرد: 5 آذر 58 تازه چندماهی بیش از انقلاب نگذشته بود و مردم در شور و هیجان پیروزی انقلاب بودند، امام با نگاه عمیق به میدان جبهه و عمق آن و تدبیر هوشمند و مدبرانه فرمان تشکیل بسیج را صادر کرد.

کارشناس سیاسی سپاه بیان کرد: امام تاریخ ایران و جهان را به خوبی می دانست و استکبار و حرص و ولع آنها را می‌شناخت و مردم را نیز می‌شناخت.

وی خاطرنشان کرد: امام امت می‌بیند انقلاب تازه پیروز شده و مردم در این پیروزی شاد هستند و عَلَم پیروزی برافراشته‌اند و امام از گذشته مردم مطلع است که چه فداکاری‌ها کرده‌اند و تا حد پیروزی هم رفته‌اند؛ اما نشده است.

فضلی با اشاره به تلاش‌های ملت ایران برای رسیدن به استقلال و آزادی گفت: در سال 1328 کودتای آمریکا و انگلیس تلاش مردم ایران را در استقلال خود ناکام گذاشت و در نهضت مشروطه نیز همین اتفاق از سوی بیگانگان افتاد و مشروطه ناکام ماند.

وی افزود: در جهان نیز انقلاب شیلی و الجزایر به به دست مردم برپا شده بود با دسیسه‌های گوناگون از بین رفت و اما همه این تاریخ‌ها را اطلاع داشت و م‌ دانست.

رئیس دفتر فرمانده کل سپاه در قرارگاه ثارالله اظهار کرد: امام برای محافظت از انقلاب اسلامی و برای حفاظت از این دستاوردها نیرویی قوی تر از مردم سراغ نداشت و مردم را برای حفاظت از انقلاب اسلامی به خدمت گرفت.

وی افزود: فلسفه تشکیل بسیج همین است که مردم باید از خود و انقلاب و دستاوردهای آن دفاع کنند و اینگونه امام راحل بسیج را بنیان نهاد.

فضلی با اشاره به پیام خود در 4آذر در تشکیل بسیج گفت: امام در این پیام تصریح کرده است که نباید از استکبار و دسیسه‌های آن غافل بود و خیال کرد که با انقلاب کار تمام شده بلکه باید با مراقبت از آن جلوی دست درازی دوباره آنها را گرفت.

وی تأکید کرد: امام خمینی(ره) در این پیام می‌فرماید«سر و صدای امروز ما مقابله با آمریکاست و باید قوا را مجتمع کرد برای نجات کشور و هرچه فریاد دارید بر سر آمریکا بکشید» این غفلت نکردن از دید امام راحل است.

کارشناس سیاسی سپاه تصریح کرد: امام می‌دانست حرکت آزادی بخش و استقلال طلبانه و اسلام خواه ما را استکبار جهانی تابع نخواهد آورد و تحمل نمی‌کند و دسیسه چینی می‌کند و کمتر از یکسال بعد از تاسیس بسیج جنگ تحمیلی آغاز شد.

وی افزود: بسیج وارد جنگ شد و در این کوران سخت آبدیده شد و پیروزمندانه جنگ هشت ساله را پشت سرگذاشت و آنها می‌خواستند ما در برابر آنها سر خم کنیم در برابر خدا اما ایستادیم و عَلَم این ایستادگی بسیج بود.

فضلی با اشاره به آخرین پیام امام راحل به مناسبت هفته بسیج در آذر 67 تاکید کرد: امام در این پیام مهر تأییدی بر عملکرد بسیج در طول مدت تشکیل خود می‌زند و تشکیل بسیج را از الطاف جلیه خداوند بر ملت ایران بیان می‌کند.

وی افزود: مصداق خلوص، فداکاری و عشق به خدا بسیجیان هستند و امام در این پیام بر این نکته تأکید و بسیج را میقات پابرهنگان و لشکر مخلص خدا می‌داند و بسیج را سد محکمی در برابر تهاجم دشمنان بیان می‌کند.

کارشناس سیاسی سپاه خاطرنشان کرد: امام تأکید می‌کند همه مسئولان باید به بسیج توجه کنند و اگر اینگونه نباشد در آتش عذاب الهی کیفر خواهند شد.

وی با بیان اینکه خلف صالح امام روح الله نیز همین دیدگاه‌ها را نسبت به بسیج دارد، افزود: امام خامنه‌ای می‌فرماید«انکار بسیج انکار همه خوبی هاست و این بی احترامی به آن یا نابخردانه و یا خائنانه است».

فضلی با بیان اینکه تفکر بسیجی برای کشور قدرت بازدارندگی ایجاد کرده است، اظهار کرد: بعد از جنگ هیچ قدرتی نمی‌تواند چپ به این کشور نگاه کند، چرا که ضرب شصت این ملت و بسیج را چشیده است.

وی تأکید کرد: هر جا غم و دردی به ملت عارض شده است، بسیج در آنجا حاضر بوده و موجب تسلای آلام ملت شده است و هر جا که کمک و خدمتی بوده بسیج باز آنجا حضر به خدمت و کمک بوده است.

رئیس دفتر فرمانده کل سپاه در قرارگاه ثارالله گفت: امروز اگر گزینه‌های اوباما از روی میز به زمین ریخته و او دنبال آنها می‌گردد از عظمت بسیج و بسیجیان است؛ چرا که گزینه‌های اوباما زیر پای بسیجیان سالهاست که لِه شده است.

وی افزود: امروز جهان استکبار مجبور است در سیاست نرمش قهرمانانه به پشتوانه قدرت بسیجیان مواضع  اعلامی ما را بپذیرد و حق مسلم ملت ما را قبول کند و این قطعناً به پشتوانه عملکرد بسیج است.

فضلی بیان کرد: امروز اسرائیل در مرزهای خود احساس امنیت ندارد؛ چرا که تفکر بسیج در لبنان و فلسطین و سوریه حضور دارد و باعث شد ورق جنگ در سوریه برگردد و تمام هیمنه استکبار در سوریه بشکند.

وی تأکید کرد: امروز به بسیج و تفکر آن نیاز است و اگر به دنبال حماسه سیاسی و اقتصادی هستیم بدانیم که راه رسیدن به آن تفکر بسیجی است.

کارشناس سیاسی سپاه تصریح کرد: بسیج و مردم ایستاده‌اند و همه گوش به فرمان و پشت سر ولایت که پرچمدار هدایت ملت است از انقلاب و اسلام حمایت می‌کنند و نرمش قهرمانانه را تبعیت می‌کنند و آماده‌اند در صورت نیاز وارد میدان شده و از انقلاب و اسلام دفاع کنند.






برچسب ها : هفته بسیج  ,