فرمانده سپاه شاهرود گفت: بسیج ادامه دهنده راه حسین(ع) و بسیجیان ادامه دهندگان این راه مقدس هستند و باید بدانیم که اخلاص و ایثار و فداکاری را شهدا بسیج برای همیشه تاریخ و الگویی برای ما قرار دادند.

عباس مطهری در مراسم غبارروبی گلزار مطهر شهدای شهرستان شاهرود که به مناسبت هفته بسیج با حضور اقشار مختلف بسیج یگان های نمونه بسیج مساجد و محلات،اقشار بسیج و گردان های امام حسین(ع) و بیت المقدس برگزار شد، در سخنانی در  با گرامیداشت ایام حزن اهل بیت و اسارت عمه سادات و هفته بسیج مستضعفین اظهار کرد: بسیج در دوران دفاع مقدس امتحان ایثار، ولایت‏پذیری، اخلاص، استقامت و فرمان‏پذیری را به منصه ظهور گذاشت و با تقدیم هزاران هزار شهید نشان داد بسیج مدافع اصلی انقلاب و اسلام است.

وی افزود: حضور فرماندهان بسیج سراسر استان در نخستین روز هفته بسیج در بیعت با امام و شهدا نشان از این دارد که بسیج اصل اساسی خود را در تبعیت از ولایت و راه و روش شهدا قرار داده است و تا همیشه تاریخ این راه را ادامه می‏دهد.

فرمانده سپاه شاهرود با تأکید بر بصیرت و معرفت بسیجیان گفت: بسیجی باید گوش به فرمان ولایت باشد و همیشه و در همه حال در خط ولایت و شهدا قدم بردارد تا الگویی برای همه جامعه باشد.

مطهری با اشاره به جملات رهبری فرزانه انقلاب در خصوص بسیج در دیدار با فرماندهان بسیجی گفت: بسیجی باید الگو و نمونه کامل یک انسان مسلمان و مؤمن باشد تا جامعه با این الگو حرکت کند و بسیج را به عنوان یک شاخص در کارهای خود داشته باشد.

وی تصریح کرد: همه ما باید تلاش کنیم تا با اتحاد، همبستگی و با توکل بر خدا و کسب علم و معرفت بتوانیم تمدن بزرگ اسلامی را در جهان محقق کنیم و زمینه‏ساز ظهور باشیم.

بر اساس این گزارش، عطرفشانی مزار شهدا به مناسبت هفته بسیج علاوه بر شاهرود در رودیان، بسطام، مجن و کلاته خیج و در روستاها و دهستان‏های شهرستان شاهرود به همت پایگاه‏های بسیج مساجد و محلات با هدف تبریک هفته بسیج به بزرگ بسیجیان ایران اسلامی که همان شهدای بسیجی بودند، برگزار شد.

در این مراسم شرکت کنندگان با غبارروبی و عطرافشانی و گلباران گلزار مطهر شهدا ضمن تبریک هفته بسیج به بزرگ بسیجیان تاریخ با آنها تجدید پیمان و عهدی دوباره بستند.






برچسب ها : هفته بسیج  ,