فرمانده سپاه شاهرود گفت: بسیج امروز مستحکم تر و استوارتر از گذشته در ذیل توجهات حضرت حق و امام عصر(عج) در جهان می درخشد.

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان سمنان، عباس مطهری در همایش 13هزار نفری همایش اقتدار بسیج که به مناسبت سالروز تشکیل بسیج به فرمان امام راحل در 5 آذرماه 58 در میدان ساعت گل شاهرود برگزار شد، با اشاره به اینکه بسیجیان پرچمداران تمدن بزرگ اسلامی در سراسر جهان هستند، گفت: بسیج بعد از ارتحال امام راحل همانند زمان دفاع مقدس به پیشرفت و بالندگی خود ادامه داد و بعد از گذشت 34 سال از تولد خود و 25 سال از تغییر راهبرد جهانی خود در جهان می‏درخشد.

وی افزود: بسیج و بسیجیان امروز الگویی برای جهانیان شده‏اند و مهر افتخار بسیج بر پیشانی بسیجیان خورده است و امیدواریم با امامی محشور شویم که خود آرزو داشت با بسیجیانش محشور شود.

فرمانده سپاه شاهرود خاطرنشان کرد: امروز این جمع بزرگ بسیجیان پایگاه‏های محلات و مساجد هستند که از هر قشری در آن حضور دارند و بسیج مساجد و محلات همه اقشار بسیج را در خود جای داده است.

وی با بیان اینکه مسجد سنگر است، گفت: امام خمینی (ره) فرمود«مسجد سنگر است سنگرها را پر کنید» و سنگر مسجد در دوران جنگ سخت پُر بود و امروز در جنگ نرم نیز باید بیش از گذشته این سنگر مستحکم انقلاب و اسلام پُر باشد.

مطهری با اشاره به برگزاری بیمارستان صحرایی در منطقه طرود شاهرود گفت: امسال بیمارستان صحرایی شهید افتخاری در منطقه طرود برپاشد که قریب به 5 هزار نفر از اهالی آن منطقه و حتی روستاهای دامغان از برکات آن بهره مند شدند.

وی بیان کرد: بسیج امروز مستحکم تر و استوارتر از گذشته در ذیل توجهات حضرت حق و امام عصر(عج) در جهان می‏درخشد.

فرمانده سپاه شاهرود با اشاره به سخنان فرمانده بسیج در دیدار فرماندهان پایگاه‏ها با رهبر انقلاب گفت: فرماندهان پایگاه‏های ما با یک گروهان تحت امر اگر حرکت کنند، اثری از استکبار در منطقه و جهان باقی نخواهند گذاشت و این بسیار با اهمیت است و اقتدار بسیج و بسیجیان را نشان می‏دهد.

وی تأکید کرد: بسیج امروز امید و نشاط را در دل دوستان و بیم و نگرانی را در دل دشمنان انقلاب و اسلام انداخته است و پشت سر رهبر خود برای دفاع از اسلام و انقلاب آماده و مهیاست.

در این اجتماع بزرگ بسیجیان سلحشور با سردادن شعارهای مرگ بر آمریکا و اسرائیل انزجار خود را از استکبار نشان دادند و یا تکبیرهای خود بر حمایت از انقلا و ولایت و اسلام عزیز تأکید کردند.






برچسب ها : هفته بسیج  ,