به گزارش خبرگزاری بسیج از استان سمنان، امروز همایش اقتدار بسیج در سالروز تشکیل بسیج مستضعفین با حضور پرشور بسیجیان شاهرودی برگزار شد.

در این همایش 13 هزار نفری، بسیجیان پایگاه‌های مساجد و محلات شهرستان شاهرود از حوزه‌های مقاومت بسیج کربلا و حمزه از بخش بسطام و حوزه نجف اشرف از بخش مرکزی و حوزه‌های شهری خاتم الانبیا و علی ابن ابیطالب(ع) و بسیج جامعه زنان حوزه‌های فاطمه الزهرا و ریحانه الرسول در این اجتماع پرشور حضور داشتند.

در این اجتماع بسیجیان از 5 نقطعه شهر شاهرود به سمت مکان تجمع در میدان امام (ساعت گل) در خیابان 22 بهمن شاهرود حرکت کردند و با حضور در این مکان صلابت و اقتدار خود را به ظهور رساندند.

شرکت‌کنندگان در این مراسم با لباس بسیجی و پرچم‌های الوان با شعار لبیک یا حسین(ع) و پرچم‌های مزین به نام ائمه اطهار و شعارهای حماسی به استکبار نشان دادند، بسیج و بسیجی هست و تا هست چشم طمع بیگانگان از این کشور دور خواهد بود.

در این مراسم مسئولان ادارات و ارگانهای مختلف شهرستان و اقشار مختلف بسیج اعم از دانش آموز، دانشجو، طلبه و روحانی، استاد دانشگاه، فرهنگیان، پزشکان و پرستاران، مداحان و هنرمندان، ورزشکاران و مهندسین، اصناف و بازاریان در قالب پایگاه‌های مساجد و محلات و گردان‌های عاشورا و الزهرا و امام حسین(ع) و بیت المقدس حضور چشمگیر داشتند.

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان، فرمانده و جانشین لشکر 58 تکاور ذوالفقار، فرمانده نیروی انتظامی شهرستان و فرمانده سپاه و نماینده ولی فقیه سپاه شاهرود با حضور در جمع بسیجیان از شرکت کنندگان سان نظامی دیدند.

گروه رزم نوازان لشکر 58 تکاور ذوالفقار شاهرود در این مراسم به اجرای برنامه پرداخت و حضور ارتش و نیروی انتظامی در روز تشکیل بسیج بسیار پرشور و جالب توجه بود و نشان داد بسیج نهادی انقلاب است که همه ارگان‌ها و نهادهای انظامی و انتظامی به ارزش آن واقف هستند.

در این مراسم فرمانده سپاه شاهرود با عرض خیرمقدم و تشکر از حضور 13 هزار نفری بسیجیان در این مراسم از خدمات آنان تجلیل کرد.

سردار حسین فضلی رئیس دفتر سرلشکر جعفری در قرار گاه ثارالله سپاه نیز در این مراسم در خصوص نقش بسیج و بسیجیان و توجه امام راحل به این نهاد سخنانی ارائه نمود.






برچسب ها : هفته بسیج  ,